Mothership Zeta sista paketet till Fallout 3

Robot
Medlem
Mothership Zeta sista paketet till Fallout 3

fan va synd att det inte kommer fler.
ska hem o testa detta iaf

Medlem

Jaha, det var lite synd att det inte kommer fler, blir nog att vänta på Fallout 4 då. Hoppas att de iaf byter motor och hottar upp grafiken lite.

Skulle även vara trevligt om man får mer yta att spela på och flera valmöjligheter.

Inaktiv

Vad var det 4e DLC om detta är det 5e?

Medlem

De har vidhållit att Zeta är det sista ända sedan det utannonserades, precis som de gjorde med DLC:n innan.

Medlem
Skrivet av robineng:

Vad var det 4e DLC om detta är det 5e?

Operation Anchorage, The Pitt, Broken Steel, Point Lookout och nu sist Mothership Zeta.

Medlem

Har dessa DLC släppts till PS3 eller är och förblir de 360-exklusiva?

Inaktiv

Spectral: vet att några, och säkert också alla är på väg till PS3.
Lite sent men det kommer iaf Operation Anchorage kan du hoppa över då det är helt värdelöst, inget rpgande alls utan endast panga panga

Medlem

Har varit väldigt tveksam till detta fram tills dess att jag såg den här trailern. Blir ett köp senare ikväll

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av Aresz:

Spectral: vet att några, och säkert också alla är på väg till PS3.
Lite sent men det kommer iaf Operation Anchorage kan du hoppa över då det är helt värdelöst, inget rpgande alls utan endast panga panga

Ok vad bra. Bättre sent än aldrig ja
Har knappt spelat Fallout 3 än så jag har väl lite att ta tag i tills de släpps då.

Inaktiv

blir ett köp av GOTY versionen till 360 sen, som innehåller alla dlc för en bra mindre prislapp


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

är det bara jag som tappade allt hopp om the pitt på grund av buggar på 360 versionen ?


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

jag köpte the pitt ett drygt dygn senare och det buggade inget nämnvärt.

Håller förövrigt med Aresz att OA var kass. ska du köra den DLCn så se till o skaffa broken steel först så du kan levla upp iaf.

Medlem

Elder Scrolls 5 hoppas jag är deras nästa titel

Medlem

nån som vet om man kan/kommer kunna köpa samtliga DLC på skiva ?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Bra det, sen säljer de licensen och ber om ursäkt för hur de behandlat varumärket

Medlem

Meh, vill ha mer content! Har aldrig spelat så mycket spel som Fallout 3 (förutom TES: Oblivion). Så jag kan knappt vänta till 4:an... Hoppas bara de uppdaterar hur AI:n rör sig, den var lite för stel för min smak. Underbar atmosfär i spelet dock!

Vill ha mera content!

Medlem
Skrivet av mrpijey:

Meh, vill ha mer content! Har aldrig spelat så mycket spel som Fallout 3 (förutom TES: Oblivion). Så jag kan knappt vänta till 4:an... Hoppas bara de uppdaterar hur AI:n rör sig, den var lite för stel för min smak. Underbar atmosfär i spelet dock!

Vill ha mera content!

Om du har PC versionen så finns det en otrolig mängd Moddar som finns ute som förändrar allt från spelstil, till animationer, uppdrag och så vidare
Längden på såna här modvänliga spel blir så otroligt mycket längre

Det ska dem ha ett stort tack för

Mer on topic så visste jag inte ens att dem släppt dem två sista DLC:n det blir att man drar ner dem på en gång! hur fasiken kunde jag ha missat detta

1
Skriv svar