Warhammer Online till Mac

Medlem
Warhammer Online till Mac

Trevligt trevligt. Om en 10 år kanske man slipper vara bunden till Windows!

Medlem

Bra! Vi som bytt upp oss från PC till Mac, trivs bra även om Boot camp egentligen tar bort behovet att porta spel till Mac.

Medlem
Skrivet av bjosarn:

MAC-fanbois är de nya PS3-boisen.

Mac-fanboys har väl ändå funnits aningen längre än PS3-fanboys.

Bra nyheter är det för oss macare!

Inaktiv

YEs! Nyheten kom med!

Roligt att dom vigdar sig lite xD

Medlem

Finfint. Kanske laddar hem och testar det igen.

Medlem

Mer sånt här från spelutvecklare!


signatur

tjenare!

Medlem

Kul att de satsar lite, även om jag tycker att det är lite väl lite då det är en cider-portning, vilket i sin tur bådar för dålig prestanda.

Medlem

hmm då är det ju ointressant ,


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Inte lite försent kanske?

Medlem

Tjusigt, nu kan man spela det i skolan på döda lektioner.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Hmm, provade Trial-versionen till PC, och förstår inte ALLS vad det var som är så bra med warhammer online. Stod inte alls ut med det faktiskt. Testade även age of conan, och där fastnade jag direkt. Tror det är det mer vuxna i AoC som tilltalar mig. Men nu var ju detta lite off-topic.. Det ursäktar jag för.

Inaktiv

Jag använder Windows (tyvärr), och jag tycker att det är bra att fler och fler gör en Mac version. Men dock så skulle jag önska att det också fanns Linux version

Medlem
Skrivet av Nielsen:

Kul att de satsar lite, även om jag tycker att det är lite väl lite då det är en cider-portning, vilket i sin tur bådar för dålig prestanda.

Men fan vad kasst då. Prestandan är ju redan skit och jag kan knappt föreställa mig hur det skulle vara om det blev ännu sämre

Inget köp.

Medlem

Trodde inte spel sålde till Mac överhuvudtaget; användarna verkar mest roa sig med att plinka omkring med safari och iPhone eller något...

Medlem
Medlem

Kul, mac behöver fler spel. Samma (om inte mer) är behovet till Unix.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

WTF!? this is wrong man


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

Medlem
Skrivet av Nielsen:

Kul att de satsar lite, även om jag tycker att det är lite väl lite då det är en cider-portning, vilket i sin tur bådar för dålig prestanda.

Stackars Mac användare i så fall. Så länge inte WAR optimerat avsevärt de senaste månaderna så är det ju ett spel som kräver ungefär 4x så mycket från ens dator än vad det borde och tanken på att få sämre prestande är skrattretande.

Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av Nielsen:

Kul att de satsar lite, även om jag tycker att det är lite väl lite då det är en cider-portning, vilket i sin tur bådar för dålig prestanda.

Stackars Mac användare i så fall. Så länge inte WAR optimerat avsevärt de senaste månaderna så är det ju ett spel som kräver ungefär 4x så mycket från ens dator än vad det borde och tanken på att få sämre prestande är skrattretande.

Ja, det är synd om oss Sanningen är att fler och fler använder sig av cider, då det inte kostar speciellt mycket att "porta" spelen. Att spelen sedan blir ospelbara för de med en dator för under 28.000 ger de blanka fan i. Fler skulle vara som Blizzard, och utveckla titlarna parallellt till båda plattformarna samtidigt.

Medlem

Tankar nu! Yay! Bra att de portar grejer och utvecklar saker åt Mac.

*EDIT*
Sjukt segt att få ner clienten och den crashar när den patchar... nån som vet några alternativa nerladdningskällor?


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Efter typ 3 timmars nerladdande och ytterligare 3 timmars patchande gav jag upp - att släppa en download/patcher som patchar spelet 17ggr innan man får spela verkar ju onekligen väldigt korkat, varför inte släppa hela spelet som en fil som alla andra dödliga spelföretag gör?

1
Skriv svar