Helgens digitala erbjudanden vecka 31

Robot
Helgens digitala erbjudanden vecka 31
Medlem
Helgens digitala erbjudanden vecka 31

Värdelösa deals ...

Medlem

Timeshift är ok tycker jag

Medlem

Steam:
"50% på alla Relics spel"
Länkar till timeShift.

RÄTT http://store.steampowered.com/publisher/THQ/

Sjukt bra!
Förstår inte vad han över mig talar om.

Medlem

Company of Heroes (4.99€) vore ju inte helt fel eftersom det är ett helvete att patcha upp retail-versionen.

Medlem
Skrivet av Mabec:

Värdelösa deals ...

Hur kan man kalla det värdelösa deals när Relic släpper den bästa strategin i modern tid?

In och köp Dawn of War och CoH med er!

Medlem
Skrivet av elusive:
Skrivet av Mabec:

Värdelösa deals ...

Hur kan man kalla det värdelösa deals när Relic släpper den bästa strategin i modern tid?

In och köp Dawn of War och CoH med er!

Hur? Kanske för att man kan köpa det för 100kr billigare (Och tanka via steam) Här:
http://www.g2play.net/store/Warhammer-40.000-Dawn-of-War-2-St...

Medlem

Om man vill ha skiva kan man köpa Dawn of War II från Play.com för 13 Euro.

Medlem

TimeShift var väldigt bra och välgjort, rekommenderas...

Medlem

Usch för Relic, de kan inte göra nätvärkskod, min router kan inte spela CoH online och det finns inget sätt att lösa det på p.g.a Relics idiotiska nätkod. Ingen med min router kan spela spelet online tydligen.

Medlem

Är g2play en säker sida att handla på?

Medlem
Skrivet av eagiz:

Usch för Relic, de kan inte göra nätvärkskod, min router kan inte spela CoH online och det finns inget sätt att lösa det på p.g.a Relics idiotiska nätkod. Ingen med min router kan spela spelet online tydligen.

Får man fråga vad det är för router du har? Så att man inte köper spelet utan att kunna köra online.

Medlem
Skrivet av rayzorz:
Skrivet av eagiz:

Usch för Relic, de kan inte göra nätvärkskod, min router kan inte spela CoH online och det finns inget sätt att lösa det på p.g.a Relics idiotiska nätkod. Ingen med min router kan spela spelet online tydligen.

Får man fråga vad det är för router du har? Så att man inte köper spelet utan att kunna köra online.

Jag har en Speedtouch 518 tror jag den heter.

Medlem
Skrivet av Deragorn:

Är g2play en säker sida att handla på?

Ptja, införskaffat Diablo2, Mass Effect och Saints Row 2 därifrån. Alla fungerade. Alla tankades ner via respektive nedladdningstjänst, man köper alltså bara en nyckel.

Medlem
Skrivet av Mabec:
Skrivet av Deragorn:

Är g2play en säker sida att handla på?

Ptja, införskaffat Diablo2, Mass Effect och Saints Row 2 därifrån. Alla fungerade. Alla tankades ner via respektive nedladdningstjänst, man köper alltså bara en nyckel.

Jag gillar sidan, har handlat där i ett par månader nu och den har inte svikit mig hittils.

Det enda du kanske ska tänka lite på är om du köper nycklar som inte är kopplade till en nerladdningstjänst, t.ex COD4 nycklarna. Då får du själv ladda ner spelet på en torrentsida eller låna en skiva.

Men ja, det är en bra sida och de ger även refunds om det skulle bli tjafs som det blev med Blood Bowl nycklarna.

I princip så blev de anklagade för att ha snott nycklarna så utvecklarna började blocka dem, men i själva verket så köpte de billiga skivor från asien och sålde vidare. Så vitt jag vet så gav de tillbaka pengarna till alla som köpt och klagade.

Det var ett tag sedan jag läste det, men är du nyfiken så har du länken här:
http://savygamer.co.uk/2009/07/question-of-what-is-right.html

Inaktiv
Skrivet av abbe:

Men ja, det är en bra sida och de ger även refunds om det skulle bli tjafs som det blev med Blood Bowl nycklarna.

I princip så blev de anklagade för att ha snott nycklarna så utvecklarna började blocka dem, men i själva verket så köpte de billiga skivor från asien och sålde vidare. Så vitt jag vet så gav de tillbaka pengarna till alla som köpt och klagade.

Så det var där de sålde nycklar. Såg nyheten om det på BB forumet.

Det låter lite småskumt, även om de verkar ge bra support och hålla kunderna nöjda. Ser att Blood Bowl endast kostar ?22 där, det är nästan 50% lägre än standardpris.

Med tanke på att spel inte är några stora priser per enhet är det svårt att tänka sig att bluffare skulle syssla med sånt. De brukar syssla med dyrare varor. Men man bör alltid vara försiktig förstås.

Kan dock tänka mig att den sidoimport och försäljning av "retail-nycklar" som de sysslar med inte är populär hos distributörer etc.

Medlem

Space Quest och Kings Quest collections! :heart:!!

Riktigt bra spel, riktigt roliga spel!

nj
Medlem

Direct2Drive har sänkt priset på #Prototype så det kostar 24.95 pund nu, billigare än att köpa i butik.

För de som gillar schack så har GOG en schackpromo.

1
Skriv svar