Bildfrossa från Star Trek Online

Robot
Medlem
Bildfrossa från Star Trek Online

Ser förbaskat intressant ut.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Bildfrossa från Stark Trek Online

Obs.

Inaktiv

Upphottat ala 2004, och måste man levla kan dom behålla det.

Medlem

Star trek pfft... Var fan är mitt Stargate mmorpg?

Medlem

Ser riktigt mysigt ut. Hoppas bara att de lyckas balansera rymdmomenten med "planetutforskningen".


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

jag hoppas på nått levelingsystem men det får gärna vara nått nytt.

Det svåra måste ju vara att få rätt balans på strider vs planetutforskning.

vet inte riktigt hur dom ska lyckas man kan ju hoppas det blir bra


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Ser najs ut. Som de andra har sagt, hopps det blir bra med planetutforskningen.

Grafiken är skön på nått sätt. Inte speciellt orginell, men skön.


signatur

dare to be bold

Medlem
Skrivet av Toobie:

Ser najs ut. Som de andra har sagt, hopps det blir bra med planetutforskningen.

Grafiken är skön på nått sätt. Inte speciellt orginell, men skön.

Skön grafik? Jag tycker det ser för jävligt ut. Föråldrat innan spelet ens kommer ut. Ingen "vill ha" faktor på dessa skepp alls.

Jag gillar sci-fi och Star-Trek förutom DS9 då men jag vill ha stor och vacker skepp med hög upplösning och fina detaljer.

Nej tack till detta spel. Hade stora förhoppningar på spelet och följde all info i början tills det spårade ur ordentligt med fjantig design samt ful grafik.

Det här spelet är för 14-åringar som tröttnat på WoW och vill testa på nåt annat. Inte för Star-Trek fans.

Medlem
Skrivet av ArtMan:

Skön grafik? Jag tycker det ser för jävligt ut. Föråldrat innan spelet ens kommer ut. Ingen "vill ha" faktor på dessa skepp alls.

Jag gillar sci-fi och Star-Trek förutom DS9 då men jag vill ha stor och vacker skepp med hög upplösning och fina detaljer.

Nej tack till detta spel. Hade stora förhoppningar på spelet och följde all info i början tills det spårade ur ordentligt med fjantig design samt ful grafik.

Det här spelet är för 14-åringar som tröttnat på WoW och vill testa på nåt annat. Inte för Star-Trek fans.

Jag gillar hur du försöker tala för alla Star Trek-fans. Jag är ett stort fan av Star Trek-universumet och jag ser verkligen fram emot den här titeln. Håller absolut inte med om att grafiken ser föråldrad ut. Och att typiska 14-åriga WoW-spelare skulle vara den största målgruppen har jag väldigt svårt att tro. De flesta skulle nog fly så fort de fick syn på orden "Star" och "Trek" tillsammans.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av ArtMan:

Skön grafik? Jag tycker det ser för jävligt ut. Föråldrat innan spelet ens kommer ut. Ingen "vill ha" faktor på dessa skepp alls.

Jag gillar sci-fi och Star-Trek förutom DS9 då men jag vill ha stor och vacker skepp med hög upplösning och fina detaljer.

Nej tack till detta spel. Hade stora förhoppningar på spelet och följde all info i början tills det spårade ur ordentligt med fjantig design samt ful grafik.

Det här spelet är för 14-åringar som tröttnat på WoW och vill testa på nåt annat. Inte för Star-Trek fans.

Jag gillar hur du försöker tala för alla Star Trek-fans. Jag är ett stort fan av Star Trek-universumet och jag ser verkligen fram emot den här titeln. Håller absolut inte med om att grafiken ser föråldrad ut. Och att typiska 14-åriga WoW-spelare skulle vara den största målgruppen har jag väldigt svårt att tro. De flesta skulle nog fly så fort de fick syn på orden "Star" och "Trek" tillsammans.

Hoppas för din/andras skull att du/ni blir nöjda med spelet. Det är inget för mig iaf. Kan säga det redan nu innan man ens testat spelet. Bli inte förvånade dock om det blir Champions Online med rymdskepp i Star-Trek universum!

Förresten ni som gillar StarTrek Online grafiken har ni kollat på skärmdumpar från EvE Online? Där har ni fin grafik och spelet har varit ute ett bra tag nu. De släppte väll uppdaterad grafikmotor för nåt år sedan och den ser mycket bättre ut än STO:s...

Spel som utspelar sig i rymden kan ha mycket fin grafik utan att det blir krävanda för datorn pga av att det finns itne mycket att rendera förutom just planeter och rymdskepp samt diverse nebulosor och liknande. STO grafikmotorn är från deras gamla spel Champions Online och är redan föråldrad.

Nej tack till detta.

Medlem

Mitt enda klagomål grafiskt just nu, är att varje skepp har så kallade "engine trails". Det kanske funkar i ett Eve Online MMO, eller möjligen Star Wars. Men dom hör inte till ett Star Trek MMO. Har hört att dom använder dessa ljusspår för att göra det lättare att "orientera" sig medans man flyger sitt skepp, men det ser för jävligt ut imho.

Noob alert:
(engine trails är dom "ljusspåren" som syns från motorerna på skeppen)


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

tänker man (eller snarare ser efter) efter så liknar detta champions online på många vis. väntar nog hellre på old republic än detta ne nu äja llite för positiv jag kanske borde säga så här: toon stilen ser skit ut färgerna ser ut att ha blitt valda av en färgblind treåring endast någon med bedömandet av en komplett n00b eller som är ett stort fan köper det här istället för old republic (eller överhuvudtaget för den delen)
(nej det var inget skämt jag var fullt allvarlig)


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Finns så mycket mer än grafik som gör ett spel bra. Kolla till exempel på Diablo 2 ett väldigt gammalt spel, men många kör det fortfarande. Tror att Star Trek Online kan bli något bra som jag ska hålla ett öga på.

Medlem

jag ser fram emot rymddelen i STO men känner mig väldigt tveksam till markstriderna osv


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Inaktiv

ser riktigt bra ut

Medlem

Jag hade hellre spelat nåt singleplayer spel, star trek, rymden, rpg. Mysigare.

Medlem
Skrivet av Pooslice:

Jag hade hellre spelat nåt singleplayer spel, star trek, rymden, rpg. Mysigare.

Det hade heller inte varit fel med något i stil med #Star Trek: The Next Generation - Klingon Honor Guard, ett gammalt, stämningsfullt FPS med hög mysfaktor för ett Star Trek-fan.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

1
Skriv svar