Assassin's Creed 2 filmat

Robot
Medlem
Assassin's Creed 2 filmat

Folk är så övertygande när dom blinkar hela tiden.

Medlem

Nåja, det såg mest ut som ettan med lite nya moves. Jag är inte helt övertygad än, men den som lever får se.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

det står video not found för mig

Medlem

Jag har inte ens spelat ut ettan. Tyckte det blev rätt drygt efter en stund. Nu när jag tänker efter kanske det är roligare att spela med min nya 360kontroll så får väll prova spela det igen.

Medlem

"..and toss him out" WHOOOOOOOOAAAH!

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Folk är så övertygande när dom blinkar hela tiden.

Precis, självklart ska man göra allt man kan för att hålla ögonen vidöppna konstant medans man blir bombarderad av kamerablixtar för att öka trovärdigheten i vad man säger.

Fattar inte riktigt är rätt trött men ska de göra lite extra
riktiga filmsnuttar eller vadå??


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Orkade aldrig spela klart ettan pga repetitiva uppdrag, får se om tvåan bjuder på nåt som kan få mig att vilja köpa det.

Medlem

Gammal nyhet

Fanns ute på deras hemsida när E3 var om du loggade in på ditt ubisoft konto.


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Inaktiv
Skrivet av Hawake:

Gammal nyhet

Fanns ute på deras hemsida när E3 var om du loggade in på ditt ubisoft konto.

Då filmen delvis är från Comic Con 2009, som varade 23-26 Juli, så tror jag knappast att du kan kalla den gammal.

Men filmen är ett sömnpiller i alla fall.

Medlem

Usch vad störande sådana presskonferenser är... Alla får orgasm när de får se något move.

Ett move som är kul ungefär en gång i spelet, sen tröttnar man. Nä, något säger mig att AC 2 kommer vara ungefär lika repetativt som ettan...


signatur

Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

Inaktiv
Medlem

enda uppdraget som igentligen är värt att nämna i Assasins creed 1 är ju första uppdraget när dom attackerar borgen och man ska stoppa trupperna med timmerstockar. Resten är som tidigare nämnt = Väldigt repetitiva uppdrag.

Medlem

ZZZZZzzzzzzzzz.. Oj jag föll i djup sömn, va det nått nytt? ZZZZzzzz....

Medlem

ja håller med alla om att de är lite få grejer som man inte sett förut/ väntat sig att se. detta kanske låter lite konstigt också, men från alla videor jag ett så ser grafiken inte lika bra ut som ettan. jag vet inte om de beror på att de är på natten och att alla skuggor inte syns lika bra och så men jag skulle gärna vilja se lite gameplay när dom mördar i dagtid.

Medlem

Jag diggar att han som pratar låtsas som att han spelar spelet när man får se ingame-filmer, "Let's see if I can pull this off", samtidigt som man får se klipp från venice gameplay-filmen som kom i början av juni

Medlem

Känns som att man har redan sett det där


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Vart har dom gjort av Jade då? =P

1
Skriv svar