Nytt singleplayer-material till Fear 2

Robot
Medlem
Nytt singleplayer-material till Fear 2

Så länge denna expansion är bättre än perseus mandate så är det ett givet köp.

Inaktiv
Skrivet av nagrazol:

Så länge denna expansion är bättre än perseus mandate så är det ett givet köp.

Detta är nog snarare en DLC än en expansion. Och eftersom det fortfarande är Monolith som sitter och drar i spakarna så tror det jag det blir alldeles utmärkt (Om jag minns rätt så var det TimeGate som gjorde Persues Mandate)

Medlem

Två timmars extramaterial är inte så mycket, men det är säkert värt det; kanske kommer det senare som en Gold Edition?

Medlem

Bleh..Jag avskyr verkligen dlc.

Medlem
Skrivet av nagrazol:

Så länge denna expansion är bättre än perseus mandate så är det ett givet köp.

Perseus Mandate var helt ok. Det var även längre än två timmar och en ordentlig expansion, till skillnad mot något fattigt tvåtimmars DLC som säljs (kommer att säljas) för överpris. En realistisk gissning är att det kommer att gå för 150kr, minst.

Nej, jag behöver inte köpa det. Det är ingen som tvingar mig. Jag tycker dock fortfarande att den extra speltiden kunde varit med från början.

Medlem

Ser fram emot detta

Jag tycker att TimeGate Studios gjorde ett bra jobb med Extraction Point och Perseus Mandate.

Skrivet av kebbe:

Perseus Mandate var helt ok. Det var även längre än två timmar och en ordentlig expansion, till skillnad mot något fattigt tvåtimmars DLC som säljs (kommer att säljas) för överpris. En realistisk gissning är att det kommer att gå för 150kr, minst.

Nej, jag behöver inte köpa det. Det är ingen som tvingar mig. Jag tycker dock fortfarande att den extra speltiden kunde varit med från början.

Men tänk på att detta handlar om en annan karaktär. Det skulle varit skumt om det fanns med i spelet från början, hellre en expansion istället.

DLC är väl ok imo.

Medlem
Skrivet av v1lle3:

Ser fram emot detta

Jag tycker att TimeGate Studios gjorde ett bra jobb med Extraction Point och Perseus Mandate.

Skrivet av kebbe:

Perseus Mandate var helt ok. Det var även längre än två timmar och en ordentlig expansion, till skillnad mot något fattigt tvåtimmars DLC som säljs (kommer att säljas) för överpris. En realistisk gissning är att det kommer att gå för 150kr, minst.

Nej, jag behöver inte köpa det. Det är ingen som tvingar mig. Jag tycker dock fortfarande att den extra speltiden kunde varit med från början.

Men tänk på att detta handlar om en annan karaktär. Det skulle varit skumt om det fanns med i spelet från början, hellre en expansion istället.

DLC är väl ok imo.

Det är ett fps ffs. "En annan karaktär" innebär bara ett nytt namn. Klipp ut två-tre nivåer ur det fulla spelet, byt ut namnet och sälj som DLC - Jag tvivlar på att Monolith har suttit och arbetat med några nya nivåer sedan Project Origin släpptes.

Medlem

Ett givet köp för mig. Spelar än idag spelet och har redan klarat det ett antal gånger. Mer singleplayer to the people. MP delen är väl sådär men singleplayer e bara så grym.

Köpte gamla FEAR1 till min PS3 men blev så besviken + att det inte var monolith som gjort portningen. Så FEAR2 räddade allt. FEAR1 var ju guld värt på gamla PC med monolith bakom spakarna. FEAR2 är mer av det goda + så mycket snyggare.

1
Skriv svar