Aliens vs Predator filmat

Robot
Medlem
Aliens vs Predator filmat

orgasm någon?
Eh nåja kommer bli förjävla fett , bäst o lira Marine kampanjen först så man inte hinner vänja sig vid Aliensen

Finns förövrigt i HD kvalite på http://www.gametrailers.com/video/marines-trailer-aliens-vs/5...

Medlem

"kommer Rebellion att göra ett lika bra spel som föregångarna?"

Rebellion utveckla väll bara första spelet?


signatur

<3

MFZ
Medlem

sweeeet!


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Det såg väldigt lovande ut tills man såg gameplayet. Nejtack.

Medlem

Meeeeen quicktime events.

"Massakera E tills fingrarna böder"
"Tryck B - D- P - 3 - \ för att komma loss"
"Dunka i huvet i bordet"

Medlem

Ser najs ut men är mer tänd på Colonial Marines.
Tycker inte aliens/predator-kampanjerna är roliga då den
skräck man känner som ensam marinsoldat saknas.

Medlem

För lite rimm.

Medlem
Skrivet av Lurid:

Meeeeen quicktime events.

"Massakera E tills fingrarna böder"
"Tryck B - D- P - 3 - \ för att komma loss"
"Dunka i huvet i bordet"

Ser ut så när Alien hoppar på och Predatorn håller up marinen.

Quick Time Events måste vara djävulens påhitt.

Annars såg det rätt fett ut, blir förbaskat sugen att lira.

Medlem

När jag kollar på filmer från det här spelet får jag känslan "Meh..."

Det ser inte lika roligt ut som tvåan, men vem vet! De kanske har fixat till det när det väl släpps!

Medlem

gamla avp1 e ju det bästa (pc-versionen och inte den till Jaguar)


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Verkar bli ruskigt jävla awesome det här, och vafan quicktime-events fungerar ju, så länge det inte blir ett överflöd av det.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Pansarknekt

Så skoj ut. Verkar vilja vara 1:an om man ser till miljöerna. Grymt.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Ser ju grymt ut, men jag hade hellre sett att spelat enbart var från Marinens vinkel, alltså Marines Vs. Aliens & Predator, tycker inte det är speciellt kul att kravla omkring på väggar eller spetsa maskrosor som Predator, det tar bort mystiken om "fienden"... Rebellion har gjort många bra spel, dock inte Bloodtrails...

Medlem
Skrivet av Fenix:

gamla avp1 e ju det bästa (pc-versionen och inte den till Jaguar)

Njet!

Jaguar verran är det klart bästa Alien vs Predator liret som gjorts... Fortfarande.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

OmG! VILL HAA!!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

tycker bara det är synd att Pulse Rifle'n är tungt modifierad och inte ser ut som den ska göra

Inaktiv

Det såg riktigt bra ut, men som PC Gamer rapporterade såg det lite stelt ut, bara det blir bra flöde i MP så blir den nog värdig av AVP namnet.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

vilda orgasmer i mina braxor!! VILL HA!!

Medlem
Skrivet av SID 6.7:
Skrivet av Fenix:

gamla avp1 e ju det bästa (pc-versionen och inte den till Jaguar)

Njet!

Jaguar verran är det klart bästa Alien vs Predator liret som gjorts... Fortfarande.

mja,, PC versionen är bäst med mus och tangentbord. Var bra jäkla knöligt att spela på Jaguar om man gämför.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:
Skrivet av SID 6.7:
Skrivet av Fenix:

gamla avp1 e ju det bästa (pc-versionen och inte den till Jaguar)

Njet!

Jaguar verran är det klart bästa Alien vs Predator liret som gjorts... Fortfarande.

mja,, PC versionen är bäst med mus och tangentbord. Var bra jäkla knöligt att spela på Jaguar om man gämför.

Men jaguarversionen hade Predators som citerade filmerna plus unika overlays till handkontrollerna för varje ras... OVERLAYS!

Plus coola oneliners från marinsoldaten och aliens som kan vinna kampanjen bara genom att se till att det föds tillräckligt många nya aliens så att det till slut kommer en ny queen, vilket gör det onödigt att rädda den gamla.

WIN!


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Såg riktigt najs ut ju. Tät action med lite skräck?


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av matte89:

Det såg riktigt bra ut, men som PC Gamer rapporterade såg det lite stelt ut, bara det blir bra flöde i MP så blir den nog värdig av AVP namnet.

Jao, håller absolut med.

Någon som förövrigt vet vad det är för Fysikmotor?

Medlem

Det är ju inte Aliens som får en att tillverka brunränder på löpande band utan FaceHuggers

Medlem

Gah, trött när jag skull redigera under.

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Såg lite last gen ut om jag ska vara ärlig, och tyckte dom inte lyckades bygga upp nån stämning alls. Ljus sättningen var iof bra, men jag håller mig skeptisk tills vidare.

Medlem

OM NOM NOM NOM NOM!!!!!!


signatur
Medlem
Skrivet av burkmopp:

Såg lite last gen ut om jag ska vara ärlig, och tyckte dom inte lyckades bygga upp nån stämning alls. Ljust sättningen var iof bra, men jag håller mig skeptisk tills vidare.

Last gen lol... jävligt bra last gen vi hade dårå , däremot kan jag tycka att det ser ut lite som en tidig Unreal Engine 3, men sen ska vi inte döma ut allt, vi har sett hur spelet ser ut på E3 då de visade upp Predator delen, att döma utav det tyckte jag att det såg jävligt najs ut.

Trailers i all ära men de brukar inte spegla verkligheten.

Medlem

okgjhkg., fyfan va najs .... speciellt när predetorn plockade upp honom, fyffnana!!

Medlem

Fan vad najs det ser ut.

12
Skriv svar