Nya färger på Dual Shock 3

Robot
Inaktiv
Nya färger på Dual Shock 3

om de inte var så fula så skulle jag lätt köpa på eBay/få amerikanska kompisar att skicka hit

Medlem

Om jag skulle inreda barnrummet med ett PS3 varför inte? Annars så har jag ingen aning om varför man skulle vilja införskaffa de där med tanke på att PS3:an är svaaaaaaaaaart. Om de var 200 kr billigare än svarta varianten varför inte? (Hur troligt nu de är?)


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Kontroller skall vara vita eller svarta tycker jag. Skall och skall, det är snyggast så. Sedan finns det ju såklart folk som gillar röda eller blå, inte minst amerikaner verkar det som.

Medlem

Nja, inget som man hänger i julgranen direkt. Men det kan vara skönt med variation dock.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Nej det skall vara svart!


signatur

Meep!

Medlem

men vem tusan vill ha en äcklig kärring röd till en svart konsoll?

Medlem

Usch vilka fula, de ska vara svart, vitt går också bra.

Medlem

Typiskt Sony att mobbas oss som bor i Europa, oavsett om de är snygga eller fula borde väl vi ha samma möjlighet att välja själva vilken färg vi föredrar?

Medlem

Nja vidare snygga var de inte. Kanske om de hade varit i silver och camo färgade så hade jag köpt en. Men svart känns rätt.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Dem liknar mer spel-kontroller ifrån en tecknad film eller nåt.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

BME
Medlem

Har 2 vita till mina vita PS3, duger det. FU Sony som tvingar mig att importera från Japan fär att få en annan färg än "damm-magnet"


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem
Skrivet av Hammer:

Nja vidare snygga var de inte. Kanske om de hade varit i silver och camo färgade så hade jag köpt en. Men svart känns rätt.

Silverfärgade kontroller finns i Japan.

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-zl-49-en-70-2lau.html

ont: De nya färgerna ser sjukt billiga ut imo, kvalitetskänslan försvinner lite.

Medlem

De silvriga ser tyvärr oxå billiga ut.
Jag skulle däremot inte säga nej till en av de grafitgrå PS3or med kontroll som såldes i samband med MGS4 i japaland.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv

Åå trodde det var en blå/röd kontroll, lite pimpat sådär ;D

Snygga var dem dock inte!

Inaktiv

Vit och svarta kontroller är finast

Medlem

Skulle aldrig köpa de färgade kontrollerna om jag inte var riktigt hög på något, för då vet ju alla att man förlorar omdömet

Medlem

Släpp ett subventionerat paket med 1x röd, 1x blå, 1x gul och 1x Grön.
Så köper jag det, för skall man köpa färger så skall man fan ha hela regnbågen hemma.
Har dessutom bara 2st Sixaxis då jag inte haft behov av DualShock, men det blir väl att byta ut dem framöver


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Usch så fula.

Medlem

Shit vad fult. How the fuck är det där "deep red"?

Medlem

Jag skulle inte ha något emot ett silvrigt Ps3 med kontroller! Det skulle matcha fint med mitt silvriga Ps2

Medlem

Ser ut som Lego. Silver, svart och vitt funkar till en svart konsol. Det där ser mest leksakigt ut :/

Medlem

Svart funkar till den svarta lådan, däremot skulle det glädja mig lite om MS ville släppa röda kontroller till sin pryl då den jag har är röd(360n och kontrollern).. ser lite skabbigt ut med en avvikande kontroll

Medlem

Euh! Vad fula!! Jänkarfärger med...blääääh!

Medlem

Fula.


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Typiskt Sony att mobbas oss som bor i Europa, oavsett om de är snygga eller fula borde väl vi ha samma möjlighet att välja själva vilken färg vi föredrar?

Med tanke på reaktionerna här i forumet så är det nog så att Sony snarare har koll på vad som säljer i USA respektive Europa snarare än mobbing.

Och jag kan inte annat än hålla med. Jag hade kallat de färgerna för "Plain blue" och "Plain red" i stället för "Metallic blue" och "Deep red".

Hade det varit färger med ordentlig lyster i stil med billack hade jag kunna tänka mig köpa dem, fast då vill man ju ha matchande skal till PS3an också.

Medlem

Nej, de färgerna var fula. Svart passar bäst.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

BLaha blaha .....Sladd va ä de? IDIOTER.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Att dom släpper nya färger på handkontrollerna innebär väl säkert att dom kommer med nya färger på PS3an också. kanske det dom har i planerna med den omtalade slim modellen? själv föredrar jag svart men gillar man blå eller röd så är det väl trevlig att ha valmöjligheten.

Medlem

Jag minns frugans genomskinliga, röda o blåa kontroller till PS2, de var fina. Sen pajade de...

12
Skriv svar