THQ rapporterar rekordvinst

Robot
THQ rapporterar rekordvinst

Efter Company of heroes spelen och det braiga red faction är jag verkligen glad för deras vinst. Hoppas den kan utveckla ett company som utspelar sig i Vietnamn kriget


signatur

Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, XFX 7900XTX, 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus // Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 14 Pro// iPad Pro Air m1 // TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65

Medlem

Hmm om det har gått så bra så kanske dom ska släppa en patch eller bygga ut server hallen så det faktiskt går att lira ufc online utan större lagg...

Medlem

Mer destruktion åt folket!

Medlem
Skrivet av the_man_swe_90:

Efter Company of heroes spelen och det braiga red faction är jag verkligen glad för deras vinst. Hoppas den kan utveckla ett company som utspelar sig i Vietnamn kriget

Där har vi något som det finns alldeles för lite av! Tänk att kunna iscensätta sin egna version av Francis Ford Coppolas film Apocalypse Now, underbart!

Medlem

Så går det när man gör spel som folk vill ha.

Inaktiv

Underbart! Större chans att stalker kommer snabbare då


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av BlackZam:

Så går det när man gör spel som folk vill ha.

exakt vad jag menar.

Medlem
Skrivet av the_man_swe_90:

Efter Company of heroes spelen och det braiga red faction är jag verkligen glad för deras vinst. Hoppas den kan utveckla ett company som utspelar sig i Vietnamn kriget

De utvecklade inte Company of Heroes, utan gav endast ut det. Relic, samma som skapat Dawn of War, utvecklade även CoH.

Medlem

Grattis, det var väl inte vad man förväntat sig precis, men det är kul att det går bra, nu får de fortsätta att jobba hårt...

Medlem

Gäller bara att anstränga sig lite när man utvecklar spel, så blir det bra! GG THQ

Inaktiv
Medlem

Skoj, nu hoppas jag som många andra att dom lägger lite pengar på att fixa till COH. Finns en uppsjö med buggar som man råkar ut för mellan varje krig man spelar. Såsom att man "NAT" och deras usla menyer.

Medlem

Trevligt, trevligt. Tur att alla spelföretag inte behöver stänga ner studios.

Medlem
Skrivet av the_man_swe_90:

Efter Company of heroes spelen och det braiga red faction är jag verkligen glad för deras vinst. Hoppas den kan utveckla ett company som utspelar sig i Vietnamn kriget

Vore bättre de la in Ryska/Italienska/Franska/Japanska och snapphanar i CoH serien istället.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Dreamtale:
Skrivet av the_man_swe_90:

Efter Company of heroes spelen och det braiga red faction är jag verkligen glad för deras vinst. Hoppas den kan utveckla ett company som utspelar sig i Vietnamn kriget

De utvecklade inte Company of Heroes, utan gav endast ut det. Relic, samma som skapat Dawn of War, utvecklade även CoH.

Sant, men det gynnar chansen för mer releaser från Relic.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Deras nerbantingar gjorde susen alltså?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Xnetium:

Hmm om det har gått så bra så kanske dom ska släppa en patch eller bygga ut server hallen så det faktiskt går att lira ufc online utan större lagg...

Om du spelar på Xbox så går allt på Microsofts servrar. Så det har ingenting att göra med servern, beror isf på dålig nätkod.

Medlem

Dawn of War 2 sålde ju riiiktigt bra också!
Riktigt skønt før THQ. GZ!

Medlem
Skrivet av Ichabod:
Skrivet av Xnetium:

Hmm om det har gått så bra så kanske dom ska släppa en patch eller bygga ut server hallen så det faktiskt går att lira ufc online utan större lagg...

Om du spelar på Xbox så går allt på Microsofts servrar. Så det har ingenting att göra med servern, beror isf på dålig nätkod.

Om du pratar om spel generellt sett så nej, utgivarna hostar sina egna serverar om inte Microsoft är inblandade av andra skäl.

Bra exempel e ju Cod, Bf serien..

Hurvida det fungerar med UFC vet jag inte.

1
Skriv svar