Konceptbilder från Spectors Disney-spel

Robot
Medlem
Konceptbilder från Spectors Disney-spel

Långben som zombie? va? Bilden porträtterar honom som en Robot och ingenting annat. Ser ut a kunna bli ett Steampunk lir med en massa humor. Bara de inte sänker dialogerna till en 5 femårings standard....

Skägg.
10 Chambers

Eftersom bilden heter "goofy_zombie.jpg" gissar jag att det är en ångpunks-Långben som återvänt från de döda.


signatur
Medlem

Riktigt intressant tolkning får man säga

Medlem
Skrivet av spiken:

Eftersom bilden heter "goofy_zombie.jpg" gissar jag att det är en ångpunks-Långben som återvänt från de döda.

Okej Calle, du vann denna rond! But there are more rounds to come... *elakt skratt*

Medlem

Finns fler bilder som inte är med på länken, bl.a. den här oerhört sexiga:

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av BeeJac:
Skrivet av spiken:

Eftersom bilden heter "goofy_zombie.jpg" gissar jag att det är en ångpunks-Långben som återvänt från de döda.

Okej Calle, du vann denna rond! But there are more rounds to come... *elakt skratt*

Your time will come, young padawan...


signatur
Medlem

Woah, är detta det mörka spelet med Musse Pigg. Happy day, jag vill ha!

Medlem

Musse som "bad ass" hade inte varit fel; en mus som springer från lagen i ett laglöst land, slåss genom horder av fienden för att rädda Mimmi...

Medlem
Skrivet av depthless:

Musse som "bad ass" hade inte varit fel; en mus som springer från lagen i ett laglöst land, slåss genom horder av fienden för att rädda Mimmi...

Diggar ironin i att springa från lagen i ett lagLÖST land

Konceptbilderna ser jäkligt fräcka ut, speciellt den med leviathan-ångbåt/sak/wtf-grejen, bra grejer det här.

Hade inte varit fel att bo i det slottet heller, finns det att hyra i andrahand tro?


signatur
Medlem

Okej... annorlunda.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Åfan. Disney möter Bioshock?


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Inte för att vara den som är den, men det ser faan mums ut.

Medlem

signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Wii-exklusivt, troligtvis.

Medlem
Skrivet av Dreamtale:

Wii-exklusivt, troligtvis.

Utveckla?


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Ser väldigt intressant ut får jag säga. Hoppas på något riktigt storslaget av detta!

/ LordDaimos

Inaktiv

Oj! Det här var minst sagt otippat. Intressant...


signatur

dare to be bold

Inaktiv

Ser jäkligt fräckt ut!
Hoppas att det blir lite indiestuk över spelet, att konceptbilderna behålls någorlunda i det färdiga spelet.
Ser ruskigt mysigt ut!


signatur

.

Inaktiv

Hade varit roligare med epic donald

Medlem

Jag blev lite besviken när jag hörde att Junction Point blivit uppköpta av Disney, men det här ser ju riktigt lovande ut.

Medlem

Spännande projekt, värt att lägga på minnet


signatur

Life is a game, live it double up!

Medlem

To good to be true.

Men jag hoppas ändå.

1
Skriv svar