Ubisoft försenar flera storspel

Robot
Medlem
Ubisoft försenar flera storspel

Vaporware lololololo

=(

Medlem
Citat:

I Am Alive blir försenade från tidigt 2010-släpp till att dyka upp tidigast 1 april nästa år eller senast 31 mars 2011.

Bara jag eller hur fan kan dem framföra en gissning på den marginalen?

Medlem

nu är man arg.. riktigt förbannad.

Detrol:
De vill helt enkelt släppa titeln någon gång under nästa finansår.

Medlem

NEEEEEEEEEEEEEEJ!!

Medlem

Det som väntar på något gott... väntar alltid för länge. Det är bara bra att de jobbar vidare så att de släpps så buggfria som möjligt. Ingen mening med att slänga ut spel som behöver massor av extrajobb...

Medlem

Sjukt bra att dom inte skyndar släppet av Red Steel 2, så den inte blir som 1:an.


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Medlem

Jaha, ja då blev plånboken lite gladare. Har redan massvis med spel till PS3 och PSP att köpa. Datorn får snällt vänta tills nästa år för splinter cell.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

I Am Alive lever fortfarande alltså? Neat.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av redmac:

Jaha, ja då blev plånboken lite gladare. Har redan massvis med spel till PS3 och PSP att köpa. Datorn får snällt vänta tills nästa år för splinter cell.

Varmt och skönt i Sonys röv.

Medlem

Fan vad rädd jag blev där! Trodde Assassins Creed II blev drabbat men så läste jag att det bara var skitspel så då blev jag glad igen!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Inte så förvånad alls


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

fan släpps det ett nåt bra spel till i år?

Medlem

Så...
Vad vet vi om nya Ghost Recon?


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Inaktiv

da big suprise...


signatur

Play 2 win!! on PSN: OdLuKnow is da name!!

Medlem
Skrivet av SkinVision:

Så...
Vad vet vi om nya Ghost Recon?

Undrar samma, vad vet vi om nya Ghost Recon. Blir det samma arkad eller kommer de gå tillbaka till rötterna och ge oss en simulator ?

1
Skriv svar