Se multiplayer i Modern Warfare 2

Medlem
Se multiplayer i Modern Warfare 2

Ser riktigt jävlar roligt ut:D


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Ser mycket roligare än ettan enligt mig hoppas det inte blir lika enformigt

MFZ
Medlem

mindre nadespam och större kartor, bitte.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Blir väl som med fyran och femman, kul i nån timme.

Medlem

håller med Tommy_h, ser riktigt jävla roligt ut


signatur

"Alla har vi en hjälte i oss, vi måste bara släppa ut den"

Medlem

helt j*vla awsome

även kul att se att det svenska p-skottet är med på ett hörn oxå eller AT-4 som det heter i övriga världen om jag inte missminner mig:P

Medlem

Ser ut att vara riktigt bra MP
Bra att man kan använda C-130 planet.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

OHHHH vad jag längtar!!!!
Tänker köpa prestige editionen!!!

Medlem

Kommer väl göras en mod för oss som vill spela mer tävlingsinriktat och slippa flygplanen och så vidare, vanlig public lär ju vara lite tråkigt som i MW1.

Medlem

För snabba klipp för att man ska kunna se om det verkligen är något att gotta sig i.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Xtars:

helt j*vla awsome

även kul att se att det svenska p-skottet är med på ett hörn oxå eller AT-4 som det heter i övriga världen om jag inte missminner mig:P

Det ser ut som ett svenska p-skottet men de brukar inte skjuter målsökande raketer. lol
För dom som inte vet så är p-skottet ett engångsvapen som skjuter en pansarbrytande granat och sedan slängs.
Men det har ju Hollywood aldrig fattat så varför ska någon annan göra det?

http://www.soldf.com/pskott.html

Medlem

Längtar efter spelet helt klart, men det lär ju bli ännu mera nadespam och oseriösa jävla airstrikes än föregångaren när man lirar public, vilket vore hemskt tråkigt för det tar död på den annars så ljuvliga spelkänslan.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Inaktiv

ser bara för härligt ut


signatur

ToMZoN

Medlem
Skrivet av Boldtaar:
Skrivet av Xtars:

helt j*vla awsome

även kul att se att det svenska p-skottet är med på ett hörn oxå eller AT-4 som det heter i övriga världen om jag inte missminner mig:P

Det ser ut som ett svenska p-skottet men de brukar inte skjuter målsökande raketer. lol
För dom som inte vet så är p-skottet ett engångsvapen som skjuter en pansarbrytande granat och sedan slängs.
Men det har ju Hollywood aldrig fattat så varför ska någon annan göra det?

Spårljuspansarspränggranat om jag får be. Så hette ammunitionen när jag använde en sådan senast iaf

Medlem
Skrivet av Fisse:
Skrivet av Boldtaar:
Skrivet av Xtars:

helt j*vla awsome

även kul att se att det svenska p-skottet är med på ett hörn oxå eller AT-4 som det heter i övriga världen om jag inte missminner mig:P

Det ser ut som ett svenska p-skottet men de brukar inte skjuter målsökande raketer. lol
För dom som inte vet så är p-skottet ett engångsvapen som skjuter en pansarbrytande granat och sedan slängs.
Men det har ju Hollywood aldrig fattat så varför ska någon annan göra det?

Spårljuspansarspränggranat om jag får be. Så hette ammunitionen när jag använde en sådan senast iaf

true true men som sagt, hollywood har ju alltid gjort som de vill :P..

filmen finns nu i HD på GT!
där bekräftas det att det är en AT-4 står nere i högra hörnet när soldaten plockar upp den.

Medlem
Skrivet av Handa:

Kommer väl göras en mod för oss som vill spela mer tävlingsinriktat och slippa flygplanen och så vidare, vanlig public lär ju vara lite tråkigt som i MW1.

Ja, helikoptern i mw1 var irriterande. Skönt på de servrar där de plockat bort den.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv
Medlem

Ser bra ut, men kanske går allting väldigt lätt?

Medlem
Skrivet av Xtars:
Skrivet av Fisse:
Skrivet av Boldtaar:
Skrivet av Xtars:

helt j*vla awsome

även kul att se att det svenska p-skottet är med på ett hörn oxå eller AT-4 som det heter i övriga världen om jag inte missminner mig:P

Det ser ut som ett svenska p-skottet men de brukar inte skjuter målsökande raketer. lol
För dom som inte vet så är p-skottet ett engångsvapen som skjuter en pansarbrytande granat och sedan slängs.
Men det har ju Hollywood aldrig fattat så varför ska någon annan göra det?

Spårljuspansarspränggranat om jag får be. Så hette ammunitionen när jag använde en sådan senast iaf

true true men som sagt, hollywood har ju alltid gjort som de vill :P..

filmen finns nu i HD på GT!
där bekräftas det att det är en AT-4 står nere i högra hörnet när soldaten plockar upp den.

Ajaj ja då är det inte mycket som stämmer. Den som lyckas bränna ner en helikopter med den IRL vill jag se
P-Skott m/86, AT-4(eigthyfour, (kalibern) / Anti-TANK 4) är mig veterligen inte målsökande

Medlem

hur lockar man med en AT4? kan någon berätta? -.-

Medlem

Underbar motor! Helt klart ett köp

Medlem

omg! precis som jag ville att spela skulle vara! grymmaste grafiken...hoppas min dator klarar det ^^ har kört cod4 sen det kom ut så jag lär vara full rank på 1 dag xP

Medlem

AC 130... Droools..... Älska den mapen i ettan
Japp gife störe maps.
Coola unlocks

Medlem

ser underbart ut.


signatur

<3

Medlem

Ser ganska roligt ut...men fruktansvärt orealistiskt!

Medlem
Skrivet av TobbeW:

Ser ganska roligt ut...men fruktansvärt orealistiskt!

Vid det här laget bör du känna till att Call of Duty inte är någon simulator.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Och jag som hatade choppern och airstrike , spelet blir obalanserat men det är en kul grej. Har landat på runt 90 frags när matchen var slut tack vare dessa hjälpmedel. (Xbox 360)


signatur

War never changes.

Medlem

givet köp! =D

Medlem

Hoppas de tagit bort granater i multiplayer...

Skriv svar