Ghostbusters får släppdatum

Robot
Medlem
Ghostbusters får släppdatum

demot var bra , men inget jag vill spendera massa pengar på


signatur

"Alla har vi en hjälte i oss, vi måste bara släppa ut den"

Medlem

Måste säga att spelet är skit, dåligt optimerad till dator och problem med mus accelerationen! iof razers fel till viss del... inte så jättekul att spel heller för den delen!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Vet inte vad jag tycker om att FZ ska vara så svenska helt plötsligt, med ord som "släppdatum" istället för "releasedatum" t.ex.
Låter som ska fisa på det datumet eller nåt...

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Måste säga att spelet är skit, dåligt optimerad till dator och problem med mus accelerationen! iof razers fel till viss del... inte så jättekul att spel heller för den delen!

jag hade inga bekymmer alls att fläska på max. Det var bara ett ställe med lite halvseg framerate.

Jag köpte mitt ex via amazon


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Annars kan man beställa härifrån redan för några veckor sedan:
http://www.gameseek.co.uk/search.php?k=Ghostbusters&c=All

Jag har haft mitt Ghostbusters i några veckor nu, och det tog typ fyr-fem dagar att få det hemskickat efter att jag beställt det.

Medlem

Never pay more than 20$ for a computer game.

Medlem
Skrivet av Loading:

Never pay more than 20$ for a computer game.

bara att vänta tills det blir nedsatt pris eller köpa det begagnat för din del då

Skrivet av derpious:

Vet inte vad jag tycker om att FZ ska vara så svenska helt plötsligt, med ord som "släppdatum" istället för "releasedatum" t.ex.
Låter som ska fisa på det datumet eller nåt...

Vi är svenskar, så det är helt i sin ordning.

Medlem

Köpte det igår och tycker att det är hyfsat kul.
Stay Puffed


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar