Robot
Tekken 6

Tekken har levererat stabil knogmackshunderhållning de senaste 15 åren och i höst är det dags för del sex att slå sig in på konsoler, efter att ha funnits i japanska arkadhallar i nästan två år. Namco var vänliga nog att bjuda redaktörduon Tompa och Calle på en förmiddag i slagsmålets tecken.


Medlem
FZ förkollar Tekken 6

Sist jag var såhär hypad var det SSBB.
Är ungefär lika hypad på Brütal Legend.


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Inaktiv
Medlem

femton är senare
femton år senare*


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

His name is Robert Paulsen!

Medlem

"Självklart hade den ett dinosauriehuvud."
Haha, spot on!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

EDIT: Denna post och nästa makear nu ingen sense då den korrigerade artikeln angående att alla gubbar kommer vara upplåsta, då de förut stod att troligtvis skulle det vara usel designval som gjorde att alla inte var upplåsta från början.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Skägg.
10 Chambers

Skämmas, inte direkt. Korrigera artikeln, självfallet.


signatur
Medlem

HAHAH UNDERBART! riktigt bra beskrivningar, ser fram emot detta


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem

Tekken är absolut den bästa fightingserien genom tiderna. Fast jag föredrar handkontroll framför sticka.

Medlem

Denna typ av spel är en av de få spelformer som (för mig) passar bättre på konsoll än på PC. Kul med ett nytt Tekken. Har spelat det lite casual en gång i tiden. För närvarande så fyller SoulCaliburIV mitt behov av 'knogmackor'.
Hade jag inte redan haft SC4 skulle jag nog skaffat Tekken6.

edit:
"Zafina lovade att klia mig på ryggen men istället vaknade jag med en blåtira"

LOL


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Soul Calibur 4 och Tekken 6 är ju inte samma sak, alls.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av ThomasT:

Tekken är absolut den bästa fightingserien genom tiderna. Fast jag föredrar handkontroll framför sticka.


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Medlem

Det mest gedigna karaktärs- och designurvalet bland alla Beat em up titlar i 3D. Tekkens release kompletterar PS3:ans spellista med ännu en stortitel;) Nice


signatur

Life is a game, live it double up!

Medlem

Trevligt att det börjar synas lite svenskar i spelvärlden

Först han i Mercenaries (tror han heter Mattias) och sen svenska armén i Total war, och nu så kan man få spöa små japaner i Tekken

Medlem
Skrivet av Claude strife:

Det mest gedigna karaktärs- och designurvalet bland alla Beat em up titlar i 3D. Tekkens release kompletterar PS3:ans spellista med ännu en stortitel;) Nice

Sedan får också Xbox 360 ännu ett spel som inte cirkulerar runt space marines. Yaaaay!


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Inaktiv

Nice "väntar med spänning"


signatur

[/5] "powernap over"

Inaktiv

DET ÄGER.. dom bästa spelen genom tiderna är street fighter och tekken <3...

http://zwclan.xippy.eu

:up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up::up:

1
Skriv svar