Möt lagen i Blood Bowl

Robot
Medlem
Möt lagen i Blood Bowl

Lol, detta kommer nog bli ganska kul


signatur

"Alla har vi en hjälte i oss, vi måste bara släppa ut den"

Medlem

Synd det inte kommer till PS3. Ser riktigt roligt ut.

Medlem

Väldigt roligt spel, ett måste för spelare som lirat BB brädspelet.

Medlem

Dåliga animationer... för lite blod... ingen lemlästning.

>:

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Dåliga animationer... för lite blod... ingen lemlästning.

>:

Du glömde asdåliga developerröster.


signatur

---
Boo!

Har köpt detta spel, riktigt kul faktiskt..speciellt online. Dock lite puckade menyer och brist på tärningsinfo och regler inuti spelet.

Medlem
Skrivet av Phosphor:
Skrivet av burkmopp:

Dåliga animationer... för lite blod... ingen lemlästning.

>:

Du glömde asdåliga developerröster.

Man ville ju inte se gnällig ut.

Inaktiv

PC,Xbox 360,PSP,DS VART ÄR PS3? FUCKING RETARDED

MFZ
Medlem

möt dom stelopererade spelarna.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem
Skrivet av burkmopp:
Skrivet av Phosphor:
Skrivet av burkmopp:

Dåliga animationer... för lite blod... ingen lemlästning.

>:

Du glömde asdåliga developerröster.

Man ville ju inte se gnällig ut.

Jag lolade.


signatur

---
Boo!

Medlem
Skrivet av AhmedW5:

PC,Xbox 360,PSP,DS VART ÄR PS3? FUCKING RETARDED

Jag lolade också.


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Medlem

Det är ett riktigt bra spel men ack så dåligt utfört av utvecklarna...

Jag antar att dom släppte spelet för att få lite betalande betatestare, för som det är just nu så är det skrämmande dåligt.

Grafiken är den enda ljuspunkten, men då kunde dom ändå gjort den mycket bättre och framför allt roligare, t.ex bårbärare av skadade/döda spelare istället för att dom sjunker ner i marken.

Gränssnittet, både ingame och i lobbyn, är sämmre än ms dos spel från tidigt 90tal och det känns som att dom verkligen MÅSTE göra om det för att spelet ska överleva sin box-release.

Skrivet av Biermann:

Det är ett riktigt bra spel men ack så dåligt utfört av utvecklarna...

Jag antar att dom släppte spelet för att få lite betalande betatestare, för som det är just nu så är det skrämmande dåligt.

Grafiken är den enda ljuspunkten, men då kunde dom ändå gjort den mycket bättre och framför allt roligare, t.ex bårbärare av skadade/döda spelare istället för att dom sjunker ner i marken.

Gränssnittet, både ingame och i lobbyn, är sämmre än ms dos spel från tidigt 90tal och det känns som att dom verkligen MÅSTE göra om det för att spelet ska överleva sin box-release.

Jag håller med på alla punkter. Jag saknar verkligen en grafisk tärnkastning, och då menar jag siffertärningarna. Gränssnittet är värdelöst och vissa saker känns inte färdiga.. som utmanarfunktionen i lobbyn är ju idiotisk. Men.. med det sagt, det är ett jäkligt kul spel.

Medlem

Jättedålig film tycker jag, hemskt rörig. Har ingen aning om hur det här spelet är, vet inte om jag ska vara intresserad av det eller inte ens..

Medlem

Sjukt irriterande i tärningsbaserade spel när man inte får se tärningsslagen. Gör ju stor skillnad och om man får se tärningsslagen så ser man ju dessutom verkliegn hur ends modifiers gör skillnad.

Men Blood Bowl är awsome så är riktitg sugen på att skaffa spelet... har det hotseat multiplayer på xboxen?


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

1
Skriv svar