Helgens digitala erbjudanden vecka 30

Robot
Helgens digitala erbjudanden vecka 30
Medlem
Helgens digitala erbjudanden vecka 30

75% avdraget från men of war på steam! Inte för att jag e så sugen men andra kanske är!

Medlem

Good Old Games har 50% rabatt på Colin McRae Rally 2005, Mega Race 3 och Screamer.

Medlem

På Steam är det förutom 75% på Men of War (kostar nu 7 Euro, och enligt mig är det ett kanonspel) så är det även 50% på det "Velvet Assassin" (Kostar nu 20Euro) och 50% på "X3 Terran Conflict", för 15 Euro

Medlem

Steam har även rabatt på X3 - Terran Conflict: 14.99€

Även:
Impulse:
Paradox Interactive
All titles 50% off

En rad andra spel.

Medlem

Steam har även 25% på
Space Quest Collection (SQ 1-5) 9,99€ -> 7,49€
King's Quest Collection (KQ 1-7) 9,99€ -> 7,49€

Skoj om man gillar de gamla Sierra äventyrsspelen.

Inaktiv

Ni som inte testat Men of War tycker jag verkligen ska ge det ett försök. 7€ är ju ingenting. I mitt tycke det bästa RTS på väldigt länge. MP med några kompisar är helt underbart!

Medlem
Skrivet av arsonisten:

Ni som inte testat Men of War tycker jag verkligen ska ge det ett försök. 7? är ju ingenting. I mitt tycke det bästa RTS på väldigt länge. MP med några kompisar är helt underbart!

Synd att alla ens kompisar föredrar cod på konsol då.

Medlem

Men of war till 75%?? lite sur för att man köpte de till helpris men fan va kl de är


signatur

I have spoken..

Medlem
Skrivet av rayzorz:
Skrivet av arsonisten:

Ni som inte testat Men of War tycker jag verkligen ska ge det ett försök. 7? är ju ingenting. I mitt tycke det bästa RTS på väldigt länge. MP med några kompisar är helt underbart!

Synd att alla ens kompisar föredrar cod på konsol då.

Då är dom inga riktiga vänner.

Medlem

Vet inte om de e nån rea direkt iofs. Men jag köpte precis battlefield 2 med alla expansioner på eastore for 249:-.
Kan bli kul

Medlem

Man får sam & max episode 104 gratis på steam!

Inaktiv
Skrivet av Sundance83:

Vet inte om de e nån rea direkt iofs. Men jag köpte precis battlefield 2 med alla expansioner på eastore for 249:-.
Kan bli kul

tror jag såg dte med alla expansioner för 99kr på Maxi, samma med 2042 eller vad det nu heter inkl. Northern strike

Medlem
Skrivet av Sundance83:

Vet inte om de e nån rea direkt iofs. Men jag köpte precis battlefield 2 med alla expansioner på eastore for 249:-.
Kan bli kul

Epic fail, halva priset...
http://www.webhallen.com/prod.php?id=69539&ref=Prisjakt


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Spasiba Kamrater för alla era fina tips!


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Fy fan vad biligt av dig, Calle

Medlem
Skrivet av TysN:
Skrivet av Sundance83:

Vet inte om de e nån rea direkt iofs. Men jag köpte precis battlefield 2 med alla expansioner på eastore for 249:-.
Kan bli kul

Epic fail, halva priset...
http://www.webhallen.com/prod.php?id=69539&ref=Prisjakt

Köpte själv Battlefield 2: The Complete Edition för 119 kr på GameShop.se (finns inga dock kvar på lager).

Double fail Sundance83

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Cousken:

Fy fan vad biligt av dig, Calle

Haha


signatur
Medlem
Medlem

Ännu mer fail e att det e 3ggn jag betalar för spelet
Men jupp de va fan fail för min del.

Medlem

Nån som sett en bra rabatt på dead space till pc nånstans?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

1
Skriv svar