Battlefield 1943 bästsäljare på Xbox Live

Robot
Medlem
Battlefield 1943 bästsäljare på Xbox Live

Sitter och väntar på PC versionen. Fps vägrar jag spela på konsol och än mindre multiplayer.

Medlem

Älskar det spelet.

Medlem

Vill bara tillägga att det fungerar finfint på konsol, spelupplägget passar och flygplanen har väldigt najsiga kontroller på xbox.

Medlem

jajaja ge det till oss pc spelare nu!: )


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av Athaleos:

Vill bara tillägga att det fungerar finfint på konsol, spelupplägget passar och flygplanen har väldigt najsiga kontroller på xbox.

Jupp, går hur bra som helst att lira på krysslådan.

Medlem

Mycket kul detta, lirar på 360, förstår dock att fps på konsol inte är för alla. Tycker det är skönare att sitta bekvämt framför en stor tv. Att sitta att spela vid en dator känns inte lika naturligt som förrut, lite stelt.

Kontrollen är dessutom riktigt bra på xboxen.

Medlem

Polaren köpte till..mycket nice spel alltså..har lirat rätt så mycket under dem senaste dagarna...xbox live party med 2 andra polare är ju det bästa..lite störande är bara att man får en jävla pil över huvud så alla andra ser det..om nån ser vart du är.

Medlem

Har kört det två dagar i sträck med en polare som har sin xbox här. Skitkul att sitta bredvid varandra och lira. Med fler vapen och banor hade det varit i klass med CoD 4.


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Spelar det varje dag fan, nu börjar det bli tråkigt med samma banor, men det är mycket BF för pengarna, verkligen!

I början var jag skeptisk till konsol BF, men sen testade jag Bad Company och det var grymt. Detta är samma sak. Att flyga är faktiskt bättre med en controlstick än mus.

Inaktiv

älskar BF 1943 längtar starkt till BF BC2 jag har set på en intervju på youtube att husen kan rasa samman helt:up: och att dom har lagt till blood effekter:O

Medlem

Nu ska dom bara släppa det till pc så att även vi kan knarka nostalgi.

Medlem

Det är ett riktigt bra spel, längesedan jag fick sådan valuta för pengarna.

Inaktiv

Jag vill ha lite konstanta uppdateringar fårn Dice!

Medlem
Skrivet av KillenMedStil:

Jag vill ha lite konstanta uppdateringar fårn Dice!

Varsågod

Inaktiv
Skrivet av asdfg:
Skrivet av KillenMedStil:

Jag vill ha lite konstanta uppdateringar fårn Dice!

Varsågod

Nej jag menade, jag vill ha så småingom lite nya kartor, en expansions pack.

Medlem

Flygplanen är skräp, spelet har en del charm ändå.

Medlem

langa hit pc versionen så kan jä me lira


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Mycket bra, spelar på boxen nu och kommer spela på den trots jag kanske köper pc varianten med. Men boxen har något visst
Kommer det fler banor snart kan de ta live andelar från Halo och GoW2 på riktigt och sätta Sverige på kartan.

Inaktiv
Skrivet av reVVe:

Att flyga är faktiskt bättre med en controlstick än mus.

Meeene!! Vem flyger med musen? Man har ju glädjepinne och har man inte det så använder man piltangenterna och typ wasd, inte tusan sitter man och hetsar runt med musen för att flyga :/

Medlem

klart man använder även musen när man flyger om man inte kör med joystick.
eller hur menar du annars ?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

KoP
Medlem
Skrivet av andymikel:

Nu ska dom bara släppa det till pc så att även vi kan knarka nostalgi.

Om du vill "knarka" nostalgi på pc'n, varför inte bara stoppa in originalet (1942) och spela?

Inaktiv

ge mej pc versionen

Medlem
Skrivet av Rainbearer:

Flygplanen är skräp, spelet har en del charm ändå.

Hurdå menar du att flygplanen är skräp ?
Bara för att du är kass på att flyga då eller ?
Hr lärt mig hantera planen och det är riktigt grymt kul att flyga.

Medlem

testade trial versionen på xbox och man märker ju att man är lika kamera handikappad som alla andra fps på konsol. Lite därför jag ska vänta till PC versionen.

Inaktiv

Kul. testar det kanske när det kommer till PC.

Medlem

Kommer det här spelet att släppas till PC via EA downloader? Avtalet man måste godkänna för att installera EA downloader är ju helt sjukt!

Man ger programmet och EA rätt att söka efter pirat kopirerade spel i ens lokala nätverk om man nu har ett sådant (om de nu inte skrivit om sin EULA sen sist) .

1
Skriv svar