Borderlands-trailer

Robot
Medlem
Borderlands-trailer

Verkar bli awesome, nu ska man bara hitta tre vänner att spela det med. Hmmm...

Medlem
Medlem

Grym trailer... Och det här kan bli så jäkla bra spel, hoppas det!! Role Playing Shooter FTW!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Medlem

Ja det verkar intressant men gillar fortfarande inte att de gjort den tecknat!

Medlem

Haha, RPS var lite fyndigt Hade inte sagt nej till det här spelet just nu, perfekt för studentkorridoren! Men jo, shiten är cell-skadad, inget snack om saken!


signatur
Medlem

Ah, och jag som trodde att borderlands "bara" skulle bli en i mängden FPS. Det här verkar riktigt intressant. Skön musik oxå.

Medlem

Celshadat eller ej - det ser förbannat najs ut.


signatur
Medlem

Det verkar så underbart så jag vill gråta
Å det e bra att det är cellskuggat, får det bara å stå ut mer från alla jävla CoD kloner
Imo ser det hur bra som helst ut.

Medlem

Cellskuggat brukar jag inte riktigt vara glad över men jag tycker dom lyckats bra med det här!
Naruto Ultimate Ninja Storm hade cellshading, och enligt mig var det väldigt bra gjort det också. Så inte all cellshading är dåligt, bara svårt att få det se passande ut.

Visserligen är nu Naruto en anime... (En anime som jag inte är ett stort fan för btw, tänkte bara på cellshading.)

ser bra ut men designen på figurerna påminner om left for dead (och vissa tycker det var slöseri på pengar) samt hintar om komedi :/ men kan säkert bli bra om coop är bra så


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

"The rpg and fps made a baby" Mass Effect kallar jag den babyn. Men det här spelet verkar bli annorlunda och kul.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Verkade ju rätt kul, men det är väl meningen med en trailer.


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem

flopp, glöm inte vart ni läste det först.

Medlem

Har ej haft ögonen alls på detta lir förut, men trailern gjorde sitt så nu är det mer än välkommet hem till mig


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Appe:

flopp, glöm inte vart ni läste det först.

Och varför detta?

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

"The rpg and fps made a baby" Mass Effect kallar jag den babyn. Men det här spelet verkar bli annorlunda och kul.

Ehm, Mass Effect var ju TPS.
Jag tror du menar Fallout...


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Skrivet av Appe:

flopp, glöm inte vart ni läste det först.

Troll


signatur
Medlem

tufft, tre vänner är ngt jag med vill ha nu kanske med sådana som spelar bf 1943 på boxen

Medlem
Skrivet av HYBRiS:
Skrivet av Hardboiled15:

"The rpg and fps made a baby" Mass Effect kallar jag den babyn. Men det här spelet verkar bli annorlunda och kul.

Ehm, Mass Effect var ju TPS.
Jag tror du menar Fallout...

Tror hardboiled missuppfatta quotet eller oklart vad personen i fråga menar med det.

Menar han att det bara är ett RPG med FPS view eller att det är ett RPG med samma upplägg som ett klassiskt FPS(snabbare gameplay, gun-and-run etc) fast med RPG element.

Medlem

Trodde detta skulle få madmax stuk och miljö.

Medlem
Skrivet av sgt.eagle:

Trodde detta skulle få madmax stuk och miljö.

Det har det ju också, minus att det inte utspelar sig på jorden. Karaktärer osv blir ju inte mer Mad Max än såhär..


signatur
Medlem

Jag tror jag vill ha det här spelet. Har länge velat ha en bra RPG SHOOTER.


signatur

Rawr

Medlem

Ser riktigt trevligt ut Blir absolut ett utav årets höjdarspel.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Ser ut som att det kan bli antingen bra eller dåligt.
Men, ska man ha ut det mesta av det behöver man nog tre polare (om det nu kommer finnas co-op).


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem

Bara trailern får mig att vilja ha spelet nu! Älskar att de inte har haft så mycket hype om spelet, nu blir man "blown-away" när man ser allt nytt.

Cellshadat eller ej - vet bara att Gearbox har sagt att deras grafik ser mer realistisk ut än cellshade och att de inte använder sig av de.

Edit: Angående Co-op har jag läst att det kommer vara online, och du behöver inte tre "polare" utan du kan hoppa ut o in på vilken server som helst där det redan finns spelare.

Edit2: här har ni låten! http://open.spotify.com/track/7osxdmjPy3wzMVGWxQKDp3

Medlem

Verkar cheesy. Skulle inte förvåna mig om de slänger in en stor dos trollformler också. Lite för mycket japansk känsla i detta. Usch.

Medlem

Visst är det cel-shadat!
Inte gör det mig något. Onödigt att ljuga om det dock...

Medlem

Hahaha, fett!
En av de mest stämningsfulla trailers på länge!

Ett ord.... Coooolt!

Hoppas det blir nice

12
Skriv svar