Uppföljare till Endwar på väg

Robot
Medlem
Uppföljare till Endwar på väg

Fungerar det där med röststyrning bra?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Röststyrningen funkar utmärkt. Har hört att 360 versionen ska funka bätte än PS3 versionen då... Och då har jag inte läst det i en kommentar utan i en artikel. Men skillnaden är nog så liten att det knappt har någon betydelse.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Testade detta på PC, och röststyrningen fungerade utmärkt då också. Dock så tycker jag att man lika gärna kan klicka med musen på skärmen i stället för att säga en lång rad av nyckelord.

Medlem
Skrivet av dmon:

Testade detta på PC, och röststyrningen fungerade utmärkt då också. Dock så tycker jag att man lika gärna kan klicka med musen på skärmen i stället för att säga en lång rad av nyckelord.

roligt ju

Medlem

Jag började rådna när jag sätt och skrev "unit, 5, attack, hostile, 4" så jag orkade inte mer (hoppas inte en snygg brud såg mig) xD.

Medlem

kresko kan ju inte må bra inombords

Medlem

Fastnade aldrig för EndWar, det var roligt ett litet tag men blev snabbt trött på att använda rösten för att styra det hela. Sen var inte gameplay delen något jag föll för heller..

Medlem

Hehe... problem när man är sjukskriven med hosta och rosslande röst att få detta att fungera?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Deliverance:

kresko kan ju inte må bra inombords

Som ett stort mörkt hål xD.

1
Skriv svar