Army of Two-uppföljaren filmad

Robot
Medlem
Army of Two-uppföljaren filmad

"I barely touched him" & "How hard is it for you to not kill somebody".... LOL!!

Ettan var ok, men det här ser mycket bättre ut om jag ska vara helt ärlig.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Ett klart köp. Gillar humorn. hahaha.

Awesome, ett solklart köp


signatur

Mess with the best, die like the rest. ^^

Medlem

Köpte ettan med en kompis och lira igenom på en natt så ifall det blir köp så är det först när det går ner i pris! Alltid kul med extra pålägg på mackan men moral-grejen är lite väl uttjatad nu, men vi får väl se hur de löser det, svart/vitt eller lite mer kontraster?


signatur
Medlem

Håller med dig "slashneed" om att moral grejen är uttjatad, fast i det här spelet verkar det ha ett mer komiskt inslag?? Kan bli bra.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Verkar också som om den inte är lika svart/vit som vanligt heller. Kollar man på bilderna så verkar det ju som om vakten säljer vapnen till The Bad Guys(tm) om man lämnar tillbaka dom. Så verkar inte vara lika klart om vad som är bra eller dåliga val.

Inaktiv

ettan var ganska bra.

Medlem

Det är helt otroligt att valen man själv gör inte påverkar mer än på en högst binär nivå som man ser här. Utvecklingen borde gått längre?


signatur
Medlem

Kan bara hålla med vad som tycks vara den allmänna konsensusen:

Ettan var ett helt klart ok spel, särskilt om man lirade med en polare. Inte Half-Life 2 eller Deus Ex precis, men helt klart spelvärt.

Tvåan ser ut att ta de element som fungerade bra i ettan och slipa vidare på dem, så det ligger definitivt på min intresselista.

Medlem

Fan va dom har lyckats med animationerna, helt sjukt mjuka och verkliga, t.om ansiktena när dom pratade såg riktigt bra ut.

Medlem

bara jag som tyckte att frame-raten såg riktigt kass ut? Så länge EA är inblandande lär det förbli o-optimerat då de hävdar att xboxen nått sin gräns...... FALSE!

Hade sätt fram emot detta spel, men nu med hela moral jargongen och serie bilderna så kryper en kall kåra uppför min rygg, och det är inte en bra sådan...

Inaktiv

Jag köpte ettan till förra helgen o lirade med en polare. Efter att ha sprungit runt i afghanistans grottor med självmordsbombare i ryggen, gav vi upp. Vilket skräp!

GoW 1&2, Halo 3 och Ghost Recon tackar vi för!

Medlem

ettan enda saken jag hackade upp mig på det var att alla vapens ljud var lika tyckte jag:S men men detta ser ut att bli roligt!:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Snyggt, förutom att den "aktiva" gubben var självlysande, som om man inte förstod vem det var som hade huvudrollen?

1
Skriv svar