Flera Halo-baserade kortfilmer på väg

Robot
Flera Halo-baserade kortfilmer på väg
Medlem
Flera Halo-baserade kortfilmer på väg

*sniff* *sniff*

Det luktar episkt fail.

Medlem

Anihalo? Vill minnas animatrix.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Mina ögon lös upp när jag så Bones på listan. Det är studion som har gjort fantastiska serier som Wolf's Rain, Full Metal Alchemist och Eureka Seven.
Så tills det finns färdiga färdiga produkter så väntar jag med att ta ställning till om detta var en bra ide eller inte.

Inaktiv

Så länge det stämmer överens med hur berättelsen i Halo utspelar sig så tycker jag det bara är bra att man får en mer djup historia, har läst böckerna och det är så mycket roligare att spela då.

Medlem

Lysande idé. MS lär ju dra in hur mkt pengar som helst om det blir den nya flugan från japan.

Medlem

Trodde inte halo var så stort i Japan...
Men animé av alla dess sorter är alltid välkommna, sen är ju frågan om det blir bra eller inte.

Medlem
Medlem

Halo är väll så långt ifrån anime man kan komma, jag ser verkligen inga kopplingar. Kommer säkert bli roligt att se vad dom gör med det dock.

Medlem

Det var då ju inga dåliga studios som är med på detta.

Har ju potential för att bli ricktigt najs beroende på storyn

Medlem

Första tanken när jag hörde detta var nog "lolwat?! :|" och den tanken håller jag nog kvar.

lolwat?!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Studio 4°C hade bäst förtitt IMO

För övrigt tror jag att det här kan bli grymt.

Medlem

Usch, Halo ska banne mig inte vara i anime


signatur

Game long and prosper

Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=8yMrOcaDZJM

Kortfilm från Studio 4°C. Kan ge ett smakprov på hur deras Halo kan se ut.

Kan bli bra om de inte gör det lika "barnvänligt" som t.ex: Star Wars: The Clone Wars...


signatur

Mess with the best, die like the rest. ^^

Inaktiv

Kommer säkert lura en massa hjärn döda barn, kolla bara på naruto fyfan vad pengar man kan dra in.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

BME
Medlem

Casio Entertainment? Antar att de gär 3D-grejen... känns inte så hett, och Toei? Läskigt dåliga imho. Bones, I.G. och 4C kan bli coolt som fan dock, längtar efter deras Sovjet vs Nazi zombier film


signatur

[TDL]Ngoba thina siya zazi

Medlem

Nja, jag vet inte riktigt vad jag ska tycka här, jag känner mig lite delad. Å ena sidan så kan de kanske bli ganska bra, å andra sidan känns de lite som mjölkning.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Inaktiv

Låter lite tveksamt men det kan säkert bli någonting...


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

oj vad dom försöker att slå sig in på den asiatiska marknaden,,,

zsm
Medlem

Grym studio som gör det säger jag bara. Men jag är lite fanboi när det gäller skaparna av FMA

Inaktiv

Nä, verkligen inget som faller mig i smaken. Förstöra Halo på det här sättet.

Medlem

Oj oj, hur ska det här gå?


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

för er som har sett gotham knight som var väldigt bra så kommer jag nog ge halo 3 anime kortfilmer en chans..

1
Skriv svar