The Ballad of Gay Tony i oktober

The Ballad of Gay Tony i oktober

Man tycker ju att dessa borde komma till PC också då faktiskt Microsoft äger rättigheterna till expansionerna.


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

Med ett namn som Gay Tony så lär den inte hamna i min hylla


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Skrivet av Ankh:

Med ett namn som Gay Tony så lär den inte hamna i min hylla

Varför det?

Medlem

Just nu längtar jag sjukt mycket till detta ska komma på PC (kanske mest för att jag just nu lyssnar på Global Communications "5 23" från radiostationen The Journey i GTA IV). Men ingen av expansionerna lär väl göra det. Suck....

Medlem

Grymt, mer GTA är mums.

Medlem

Ge oss expansionerna till PS3 också...

Medlem

Namnet är lite små kul då en oerfaren lätt kan missta det här för att vara G porr lol.
Blir nog ett köp btw.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Synd att expansionerna inte kommer till PS3 och PC...jag menar även om microsoft pungat ut med mångmiljon belopp för att ha det 360 exklusivt så måste det ju ändå vara mycket förlorade intäkter för Rockstar. Men men kan ju vara som i många andra fall att det bara är exklusivt en viss tid.

Medlem
Skrivet av Saarela81:

Synd att expansionerna inte kommer till PS3 och PC...jag menar även om microsoft pungat ut med mångmiljon belopp för att ha det 360 exklusivt så måste det ju ändå vara mycket förlorade intäkter för Rockstar. Men men kan ju vara som i många andra fall att det bara är exklusivt en viss tid.

Rockstar fick 50 miljoner dollar för att ha det xbox360 exklusivt i ett år typ, för att sätta det i perspektiv så kostar ett average current-gen spel idag 15-20 mille att utveckla.. Jag tror knappast rockstar behöver oroa sig om förlorade intäkter.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Namnet är lite små kul då en oerfaren lätt kan missta det här för att vara G porr lol.
Blir nog ett köp btw.

Oerfaren gporrtittare som inte vet vad sådana filmer heter, eller är det erfarna spelare som ser igenom att det inte är en pfilmstitel?

Det är nog en bra investering av M$, jag vet att jag hellre hade velat ha GTA4 till boxen än ps3an nu iaf...


signatur

The digital society furthers human flaws and selectively rewards development of convenient half-truths.

Medlem

De mig till PS3...


signatur

Äta bör man annars dör man, Äta gör man ändå dör man //Obelix

Medlem
Skrivet av Preed:
Skrivet av Saarela81:

Synd att expansionerna inte kommer till PS3 och PC...jag menar även om microsoft pungat ut med mångmiljon belopp för att ha det 360 exklusivt så måste det ju ändå vara mycket förlorade intäkter för Rockstar. Men men kan ju vara som i många andra fall att det bara är exklusivt en viss tid.

Rockstar fick 50 miljoner dollar för att ha det xbox360 exklusivt i ett år typ, för att sätta det i perspektiv så kostar ett average current-gen spel idag 15-20 mille att utveckla.. Jag tror knappast rockstar behöver oroa sig om förlorade intäkter.

GTA IV Kostade betydligt mycket mer än 15-20 miljoner att utveckla.

http://www.shacknews.com/onearticle.x/52464

Skulle gärna vilja se dessa expansioner till PC också, men det får man väl drömma om ett tag till.


signatur

- Wiiga -

Inaktiv

Jag förstår inte.... varför kommer det inte nya gta till ps3? som Lost and damned eller vad den en heter, den borde vara för både xbox och ps3.

Inaktiv
Skrivet av AhmedW5:

Jag förstår inte.... varför kommer det inte nya gta till ps3? som Lost and damned eller vad den en heter, den borde vara för både xbox och ps3.

Microsoft betalade för exklusivt DLC som tidigare nämt i tråden.

Medlem

När det väl kommer till PS3/PC (om det kommer) så är väl redan ett nytt GTA.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skrivet av AhmedW5:

Jag förstår inte.... varför kommer det inte nya gta till ps3? som Lost and damned eller vad den en heter, den borde vara för både xbox och ps3.

Det är ju bra att du bemödar dig om att läsa de 10 inläggen, det nämns flera gånger, bl a i första inlägget.


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

Ge oss första expansionen till PC herregud...

Medlem

PC??


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

gay kan också betyda glad, dock vet jag inte om det gäller här.

Medlem
Skrivet av Remus:

PC??

Konsol!?!

Skrivet av TruB:

gay kan också betyda glad, dock vet jag inte om det gäller här.

Med tanke på vad det handlar om för spel så är jag väldigt skeptiskt till att det skulle vara glad.

Känns inte riktigt som GTA IV's melodi.


signatur

- Wiiga -

Inaktiv

Jag kände mig tvungen att läsa kommentarerna p.g.a. namnet på spelet.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Jag har höga förhoppningar på det här då förra paketet var lysande, Rockstar har en sån jävla talang för karaktärerna!

Medlem

Hoppas Gay Tony släpps till skiva separat också, har bara 6,5gb ledigt på boxen Vill helst inte slösa utrymme


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Wiiga:
Skrivet av Remus:

PC??

Konsol!?!

Skrivet av TruB:

gay kan också betyda glad, dock vet jag inte om det gäller här.

Med tanke på vad det handlar om för spel så är jag väldigt skeptiskt till att det skulle vara glad.

Känns inte riktigt som GTA IV's melodi.

Tror dom säger i vanliga Gta IV att Gay Tony är homosexuell


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Wiiga:
Skrivet av Remus:

PC??

Konsol!?!

Skrivet av TruB:

gay kan också betyda glad, dock vet jag inte om det gäller här.

Med tanke på vad det handlar om för spel så är jag väldigt skeptiskt till att det skulle vara glad.

Känns inte riktigt som GTA IV's melodi.

Tror dom säger i vanliga Gta IV att Gay Tony är homosexuell

QFT


signatur

The digital society furthers human flaws and selectively rewards development of convenient half-truths.

Inaktiv
Skrivet av TruB:

gay kan också betyda glad, dock vet jag inte om det gäller här.

Är du gay?

Inaktiv
Skrivet av Javas:

Hoppas Gay Tony släpps till skiva separat också, har bara 6,5gb ledigt på boxen Vill helst inte slösa utrymme

Vad menar du? Måste du installera spelet? Det blir ju bara sämre av det.

Inaktiv

ash gta 4 e gammalt vänta instället på Agent..;)


signatur

Play 2 win!! on PSN: OdLuKnow is da name!!

1
Skriv svar