LittleBigPlanet firar en miljon banor

Robot
Medlem
LittleBigPlanet firar en miljon banor

Kan bara säga att det är värt att köpa en ps3 enbart för detta spel. Tycker jag i alla fall.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Little Big Planet har överträffat Nintendos egna maskot.


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Medlem

det är awesome!^^


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Antar att banorna lär vara av varierande kvalite...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Såklart... men de bästa kreatörerna är sjukt duktiga!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Nice, riktigt ballt spel, finns inte många spel som har 1000 000 banor


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Kan bara säga att det är värt att köpa en ps3 enbart för detta spel. Tycker jag i alla fall.

Håller med helt. Att gå in i LittleBigPlanet är som att gå till en annan värld fylld med olika spel på något sett. Men det är ju perfekt att så många banor finns att spela nu, dags för mig att göra någon ny dessutom.

Hoppas att vår lilla september-överraskning blir något stort, större än ett map pack iaf. Go MM!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Mitt favvo spel till PS3an :heart:

H4H anyone? just kidding!

Medlem

sen att det är 50 % av dem är skräp, 25 % är lite bättre och 25 % är perfekta...

Medlem

Hur hittar ni de bättre banorna? I princip alla (få) jag provat har varit riktigt skit...


signatur

The digital society furthers human flaws and selectively rewards development of convenient half-truths.

Medlem

Hoppas de kan patcha LBP med de bästa användarskapade banorna så man slipper leta runt så mycket för att hitta något guldkorn.

Medlem
Skrivet av Questioneer:

Hur hittar ni de bättre banorna? I princip alla (få) jag provat har varit riktigt skit...

det finns en användare i lbp som en person i MM gjort. Där finns många guldklimpar!

ska leta fram namnet, var ett tag sedan jag körde.

Medlem

http://lbpcentral.com/ där kan man hitta en hel del riktig bra banor som man sen kan söka efter i spelet

Medlem
Skrivet av Aiek:

sen att det är 50 % av dem är skräp, 25 % är lite bättre och 25 % är perfekta...

bara 250,000 pefekta banor... a det suger fett!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

eh.. lite mindre perfekta vill jag mena då

Medlem

Att hitta bra banor är lätt. Använd sökfunktionen... t.ex. efter rating (hjärtan) så ser du bara de som har fått maxbetyg.

Om 1% av banorna är väldigt bra så är det fotfarande 10000 st!
Spendera 10 minuter på varje bana så får du sitta... ett tag. 1666 timmar om jag inte räknar fel.

Sedan är det kul att leka med editorn... blir som en sandlåda där man kan uppfinna saker för sitt eget nöjes skull. Blir något bra kan man publicera det så andra kan testa.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Fan alltså, ingen som vill donera en PS3a med LBP till mig?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

1
Skriv svar