Marvel vs Capcom 2 marknadsförs med musik

Robot
Medlem
Marvel vs Capcom 2 marknadsförs med musik

jahapp då kan man inte skaffa det spelet då.. förstört för alltid. Hela Marvel och Capcom gick ner sig och valde att göra en "super mario - rapp" När ska folk lära sig -_-

Medlem
Medlem

Alltså, det hade varit en kul grej om de hade fått tag i snubbar som iallafall låter som att de gillar tv-spel och speciellt Marvel vs Capcom, men det här lät bara oengagerat och som om de var uttråkade =/ Fast det kanske är deras stil, samt att det hade nog låtit bättre om de kört den live och inte bara bytt plats på spåren.

Nåja, det påverkar inte mitt köp ändå!


signatur
Medlem

Oh Herregud! Amatörer! Sämsat rhymsen någonsin! De hade väl ändå kunnat satsa på någon lite mer känd som vet vad han håller på med? Får lust att begå Seppuku, någon som e villig att hjälpa mig?

Medlem
Inaktiv

Gillar beatet och första killen va helt okej men den andra lät typ lika bra som 50 cent

Medlem

Laddade ner demot till min ps3 och kan nog bara säga att vissa företag gör bort sig rejält när dom låter folk se hur fult deras spel är är via demos och bilder. Trodde det var ett skämt först, att jag fått ner del 1, till ps eller ps2...eller kanske uppförstorat från psp. Är så glad att jag inte råkade köpa skiten på nåt lågpris erbjudande innan jag hann se det. Brrr-r-r-rr

1
Skriv svar