Wolfenstein filmat

Robot
Medlem
Wolfenstein filmat

Blazkowicz har tydligen svärtat håret i detta äventyr. happ!


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Ser jävligt coolt ut. Definitivt värt ett köp, frågan är ju bara om man ska köpa det när det är nytt?

Medlem

Jag vet inte, tycker det ser lite stelt ut?

Medlem

Ser ju riktigt snyggt ut, men frågan är om handling och kontroll kommer vara lika bra.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

nice and coolt! blir givet köp till pc:up:

Medlem

Den stora frågan är väl om MP blir en flopp eller inte. Jag hoppas på att det blir bra... har tröttnat rätt hårt på ET

Singeldelen blir ju mer som en bonus...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

SP i wolfenstein blir väll antagligen lika bra som i RTCW dvs skit dåligt! men får allt hoppas på mp delen. dåligt bara att dom vägrar säga något

Medlem
Skrivet av Nillz:

SP i wolfenstein blir väll antagligen lika bra som i RTCW dvs skit dåligt! men får allt hoppas på mp delen. dåligt bara att dom vägrar säga något

Med tanke på att spelet både sålde och berömdes jävligt mycket för dess SP mer än MP så lär det knappast bli dåligt.

Sen att du tyckte RTCW var dåligt är ju synd, jag delar inte samma uppfattning.

Inaktiv

Ujuj för mycket flashiga vapen för att bädda för ett vettigt MP. Nåja alla vapen kanske inte riktigt är oneshotkill som det såg ut i filmen, får inte ta ut förlusten i förskott. Å andra sidan var det väl Raven som björntjänstade ihjäl namnet Quake iom Q4.
Ett nytt ET eller liknande spel med objectives skulle vara perfekt att grotta ner sig i.

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Nillz:

SP i wolfenstein blir väll antagligen lika bra som i RTCW dvs skit dåligt! men får allt hoppas på mp delen. dåligt bara att dom vägrar säga något

Med tanke på att spelet både sålde och berömdes jävligt mycket för dess SP mer än MP så lär det knappast bli dåligt.

Sen att du tyckte RTCW var dåligt är ju synd, jag delar inte samma uppfattning.

tycker inte att RTCW var dåligt bara SP delen ^^ det vart ju kung när man lira MP, RTCW är ju heliga graalen när de kommer till MP

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Nillz:

SP i wolfenstein blir väll antagligen lika bra som i RTCW dvs skit dåligt! men får allt hoppas på mp delen. dåligt bara att dom vägrar säga något

Med tanke på att spelet både sålde och berömdes jävligt mycket för dess SP mer än MP så lär det knappast bli dåligt.

Vart berömdes spelet mer för sin SP än MP?

Skrivet av Nillz:

det vart ju kung när man lira MP, RTCW är ju heliga graalen när de kommer till MP

GUUD JA

Medlem

Ser häftigt ut.
Men även en underliggande känsla av "kan de verkligen få detta att funka på ett bra sätt" dyker upp.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

1
Skriv svar