Film från Alpha Protocol

Robot
Medlem
Film från Alpha Protocol

Grymt!
Helt klart det spel jag väntar mest på i år.

Medlem

Jupp, samma här. Lätt det spel jag ser fram emot mest.

Medlem

Ser bra ut. Lite löjligt med "Supercharged martial arts" och att kunna springa fram som en galning och slå på folk som skjuter på en, men om det är vad man vill så...
Själv tänker jag hålla mig i skuggorna genom spelet så mycket som möjligt

Medlem

WOW! Jag är såld. Bra grafik, innovativa idéer och förhoppningsvis en bra story. Känns som en kombination av Hitman/Splinter Cell/random-fps

Negativa är dock att kontrollen såg ju ut att vara förjävlig
Såg ut som killen som spelade styrde med ett tangentbord.. Jag hoppas verkligen att de finslipar kontrollen så att det blir bättre flyt och presision. :/

Medlem

Avvaktande och kritiskt förväntansfull.
All heder till de om det visar sig bli bra. Jag gillar spelformen som verkar hämtat många idéer från Mass Effect, och med tanke på folket som bemannar Obsidians kontor vill man tro gott.
Ändå är det något med spelet som inte riktigt övertalat mig än, kanske är just de överensstämmande idéerna med Mass Effect, som ett dubbeleggat svärd.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Har riktigt stora förväntningar på det här spelet. Det enda orosmomentet för mig är striderna då dom knappast verkar vara så finslipade som andra delar i spelet.

Medlem

Jag måste säga att det ser bara bättre och bättre ut. När de först släppte skärmdumpar var jag inte alls intresserad, men nu har en liten låga sprungit till liv.
Väntar dock på FZs recension, och sen kanske man kan vinna det?

Owe
Medlem

Fasen vad det ser bra ut.
Som en blandning mellan IGI, Splintercell och Deus Ex.

VILL HA!!! Kommer bli näst bästa årets spel efter Hoi3 :up::heart::heart::heart::heart:


signatur
Medlem

Vad tusan är Hoi3 ?
Hoppas de fixar animeringen tills släppet rörelserna såg väldigt stela o ryckiga ut

Edit: Aaah Hearths of iron 3, dvs isåfall hoppas jag detta blir årets spel då Hearths of iron bara är sååååå ... tråkigt.

Medlem

Jag tycker det ser sämre och sämre ut för varje ny video, alldeles för larvigt med alla upgrades, jag väntar nog på SC:Conviction istället.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Skrivet av Fisse:

Edit: Aaah Hearths of iron 3, dvs isåfall hoppas jag detta blir årets spel då Hearths of iron bara är sååååå ... tråkigt.

Bara CS töntar tycker Hoi3 är tråkigt:down:


signatur
Inaktiv

Spelet jag ser framemot mest nu i höst, verkar bli riktigt intressant och annorlunda för att vara ett rpg.

Skrivet av ForrestFox:

Såg ut som killen som spelade styrde med ett tangentbord.. Jag hoppas verkligen att de finslipar kontrollen så att det blir bättre flyt och presision. :/

Är ju möjligt att dom visade upp PS3 eller Xbox360 versionen av spelet.

Medlem
Skrivet av Owe:

Fasen vad det ser bra ut.
Som en blandning mellan IGI, Splintercell och Deus Ex.

True that! Ser verkligen fram emot detta spel! Kommer bli 100% stealth för min del, tror jag.

Skrivet av simulacra:

Jag tycker det ser sämre och sämre ut för varje ny video, alldeles för larvigt med alla upgrades, jag väntar nog på SC:Conviction istället.

Jo, lite larvigt med alla upgrades. Vore bättre om man bara kunde välja en av fyra, och inte fyra av fyra. Lite mer taktiskt upplägg om man bara kunde valt en. Så som det är nu är det gynnande för de som kommer stroma in och skjuta på allt som rör sig.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

1
Skriv svar