Another Code R: A Journey into Lost Memories

Robot
Another Code R: A Journey into Lost Memories

Fyra år har passerat sedan det att #Another Code: Two Memories släpptes till Nintendo DS. Nu är uppföljaren här, med ett nytt äventyr och till ett nytt format.

#another-code-two-memories, #another-code-r-a-journey-into-lost-memories, #nintendo, #cin, #myst


Medlem
FZ testar nya Another Code R

Vad blev det då?
Kan ju inte se hur bra ni tyckte det var.


signatur

Wai

Medlem

Hmm, trist att det inte bjuds på några röster i spelet, det är skam att alla utvecklare inte insett att örat är en stor del av upplevelsen, större än att den skall klara sig på bara musik!

Kul att du inte sätter ett siffer-betyg, föredrar sådant, text är till för att läsas och det ger en bättre inblick än att kolla betyg och sedan undersöka resten. Det gör ju både recensentens skicklighet mer betydelsefull och recensionen mer tänkvärd!

Fast lite roligare bildtexter får du allt klämma till med nästa gång!


signatur
Medlem
Skrivet av Godnoken:

Vad blev det då?
Kan ju inte se hur bra ni tyckte det var.

En viss redaktör som lagt upp recensionen verkar ha glömt att klämma in betyget. Tills dess att jag fått tag i honom för att läxa upp honom kan jag meddela att jag tilldelade spelet 2/5 (Godkänt).

Skrivet av Slashneed:

Fast lite roligare bildtexter får du allt klämma till med nästa gång!

Glömde skriva bildtext så dessa har redaktören fått fixa, förlåt

Medlem
Skrivet av Godnoken:

Vad blev det då?
Kan ju inte se hur bra ni tyckte det var.

Vad säger dig en siffra egentligen när dom redan beskrivit fördelarna och nackdelarna med spelet?

Inaktiv

Jag brukar ofta uppskatta avsaknaden av röstskådespelare. Kan inte komma på ett enda spel med inslag av dialog, förutom möjligen plancescape torment och diverse lucas art-äventyrsspel, där jag inte önskat att röstskådespelarna och deras koreograf skall dö i cancer...

Dåligt röstskådespeleri, vilket snarare är regel än undantag, lyckas sällan med annat än att förstärka intrycket av hur styltig och klyshig dialogen faktiskt är.

Medlem
Skrivet av Nielsen:
Skrivet av Slashneed:

Fast lite roligare bildtexter får du allt klämma till med nästa gång!

Glömde skriva bildtext så dessa har redaktören fått fixa, förlåt

Då blir det smisk till både dig och din humorbefriade redaktör!


signatur
Medlem
Skrivet av Slashneed:
Skrivet av Nielsen:
Skrivet av Slashneed:

Fast lite roligare bildtexter får du allt klämma till med nästa gång!

Glömde skriva bildtext så dessa har redaktören fått fixa, förlåt

Då blir det smisk till både dig och din humorbefriade redaktör!

Passa dig, redaktören tillhör kategorin människor som njuter av en hård handflata

MFC
Medlem

Inga spel som får under 3 av 5 av FZ bör få distribueras i Sverige


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MFC:

Inga spel som får under 3 av 5 av FZ bör få distribueras i Sverige

Så The witcher skulle inte fått släppas här då?

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Godnoken:

Vad blev det då?
Kan ju inte se hur bra ni tyckte det var.

Vad säger dig en siffra egentligen när dom redan beskrivit fördelarna och nackdelarna med spelet?

Det säger mig vad dom tycker.


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av Godnoken:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Godnoken:

Vad blev det då?
Kan ju inte se hur bra ni tyckte det var.

Vad säger dig en siffra egentligen när dom redan beskrivit fördelarna och nackdelarna med spelet?

Det säger mig vad dom tycker.

Och det gör inte recensionen i sin helhet där författaren beskriver negativa och positiva aspekter? Seriöst, vad är det med folk nu förtiden?

MFC
Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av MFC:

Inga spel som får under 3 av 5 av FZ bör få distribueras i Sverige

Så The witcher skulle inte fått släppas här då?

Svar nej, om den fick under 3 FZ


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MFC:

Inga spel som får under 3 av 5 av FZ bör få distribueras i Sverige

Just snygg logik... Förhoppningsvis inte särskilt allvarligt menat fastän inlägget helt saknar glimt och kvarstår som urbota korkat.

Till ämnet hade man ju blivit rekommenderad detta spel för att det skulle vara lika kasst som Hotel Dusk - som jag gillade. Så... ett köp på den? Haha!


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Kommer ta och skaffa det här ändå


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Exakt. Smaken är som baken. The Wither älskades av hela våran umgängeskrets (över 24 pers!) så jag tycker inte att det är lovligt att gå efter EN personens bedömning.

Medlem

Jag spelade nyss igenom det första spelet, vilket sammanträffande

1
Skriv svar