Nytt innehåll till Killing Floor

Robot
Medlem
Nytt innehåll till Killing Floor

Sweet Ser fram emot det.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Übersweet


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

gött. de ursprungliga vapnen var ganska tråkiga tyckte jag.
får se ifall dessa e något att ha

Medlem

Spelet verkar bra. Många som spelar det? Blir nästan lite sugen på att köpa det.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Köpte spelet idag och seriöst blev chockad hur dåligt och tråkigt detta spelet var efter att ha läst mycket på internet (Där många skriver att det är roligt och bra känsla i spelet). Men seriöst sämsta köpet i år helt totalt värdelsöt spel. Stela gubbar och zombies, grafiken förväntade jag mig inte att den skulle vara bra me den va f*n sämre än va jag förväntade mig...Köp inte detta skräpspelet inte värt det, trots det låga priset!!!

Inaktiv

Jag har spelet och tycker att det är gudomligt kul när man spelar med några polare eller bara röjer online. Det kommer bli ännu bättre med lite nya tillskott.


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem

Roligt att de fyller på med fler vapen

Medlem

Wooo, awesome.

Medlem

Gytt hållr me dig jimbow1234 att spelet kändes lite misslyckat första dagen, precis när ja köpt de. Efter hand man lär sig de dock är de Skit kul!!!

Svärdet lär ju blir skoj

Medlem
Skrivet av jimbow1234:

Köpte spelet idag och seriöst blev chockad hur dåligt och tråkigt detta spelet var efter att ha läst mycket på internet (Där många skriver att det är roligt och bra känsla i spelet). Men seriöst sämsta köpet i år helt totalt värdelsöt spel. Stela gubbar och zombies, grafiken förväntade jag mig inte att den skulle vara bra me den va f*n sämre än va jag förväntade mig...Köp inte detta skräpspelet inte värt det, trots det låga priset!!!

Spelet är ju hur kul som helst och det kostar tamefan knappt ingenting , vad 100kr?. Helt okej köp dessutom är Unreal 2k4 motorn rejält upphottad och det ser bättre ut än tex Red Orchestra som körs på samma.

Känslan var fin fin enligt min del, bra tyngd och kraft i vapnen, något man saknar i tex Left 4 Dead.

Medlem

Tyckte spelet var bajs först också, men var man ett par polare vart det ett helt annat spel, speciellt då vi är av den sorten som gillar att jävlas med varandra.

Ps. kommentarerna till bilderna <3

Medlem

Aja 150 kr eller vad jag gav för det på steam är juh inget att gråta för precis
Får la hoppas att man kommer in i spelet lite längre fram...Förra komentaren var mer ett första intryck besvikelse kommentar ^^

Medlem

Bra jag söker en värdig ersättare till L4D, har tröttnat på det o de kommer inget roligt innehåll, istället kommer 2:an för en dyr kostnad.
Men detta är ju billigt så vf inte

1
Skriv svar