Bilder från East India Company

Robot
Bilder från East India Company

Ser spännande ut kan knappt vänta på denna klassiker.


signatur
Medlem

Testade öppna betan, tröttnade efter ett par timmar, finns massvis med bättre spel.

Skrivet av Mack:

Testade öppna betan, tröttnade efter ett par timmar, finns massvis med bättre spel.

Jo men det krävs att man gillar denna sortens spel. Spelar man CS eller WoW dagarna i ända så gillar man förmodligen inte detta. 8)


signatur
Medlem

Oh, burrrrrrn..

Har spelat i stort sett alla spel i stil med EIC och älskat de flesta, så jag kanske hade förstora förhoppningar om hur spelet skulle se ut. Men det utesluter inte faktumet att det är extremt repetitivt och tråkigt.

Ärligt talat så känns det som spelet är mer gjort för just CS och WoW spelare.

Medlem
Skrivet av FZ:

Välj mellan en karriär på sjön som handlare, soldat, privatist eller pirat.

"Privatist"? Har en praoelev skrivit detta, eller gick ni inte klart gymnasiet? Kapare heter det på svenska. Skäms! Lasse i Gatan roterar i sin grav...

Medlem

Från FZ förhandstitt:"Striderna är nästan smärtsamt långsamma och det är flera gånger svårt att veta om dina skepp överhuvudtaget rör sig."

Hm... finns något demo, eller är det planerat?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Mack:

Ärligt talat så känns det som spelet är mer gjort för just CS och WoW spelare.

Vad är det för typ av spelare som skulle gilla det här och är typen som spelar CS och WoW?

Jag har trott att CS och WoW har som enda gemensamma nämnare att de är till PC och köps i förvånadsvärda mängder av svenskar... jag tvivlar på att East India Company kommer träffa rätt på den senare likheten, men du kanske syftar på något annat?


signatur

The digital society furthers human flaws and selectively rewards development of convenient half-truths.

Medlem
Skrivet av Forcie:
Skrivet av FZ:

Välj mellan en karriär på sjön som handlare, soldat, privatist eller pirat.

"Privatist"? Har en praoelev skrivit detta, eller gick ni inte klart gymnasiet? Kapare heter det på svenska. Skäms! Lasse i Gatan roterar i sin grav...

Hahaha ja men kom igen, alla har ju full koll på dessa beteckningar.

1
Skriv svar