Truck Racer & Kart Racer

Robot
Truck Racer & Kart Racer

Varning! Följande text innehåller en recension av två riktigt, riktigt dåliga spel! Kan innehålla spår av ovårdat språk och panikångest. Läses endast i förebyggande syfte i samråd med läkare.

#truck-racer, #kart-racer


Medlem
Truck & Kart Racer testade

bara den där bilden på skåpbilen räckte för att avskräcka mig.

Inaktiv

Haha.....jag älskar dessa sågande recensionerna. ^^

Medlem

Hahahahaha


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem
Avstängd

Hahaha, mer av sånt här!

Medlem

Hahahahaha, gott skratt innan jobbet, jag tackar och bugar.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

oh jag tror vi ser en svensk AVGN födas

Medlem

Jag älskar formuleringen "bajsspel".

Medlem

Men ärligt talat. Vem kommer på idén att göra ett racingspel som börjar med att man får köra en ful skåpbil på en bana? Jag blir också arg på utgivarna av detta spel. Utvecklarnen kan man inte bli arg på, de är säkert stolta över sitt egenhändigt ihopknåpade spel, men utgivaren vill ju också pracka på spelet på intet ont anande konsumenter.

Medlem

Ska köpas!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Haha, härlig recension! <3 FZ

Medlem

Ändå förvånad att detta fick en FZ-logga, trodde det skulle gå hela vägen ner till http://www.fz.se/gfx/theme_default/gameinfo/grade_zero.gif. Tycker det är lite för snålt med nollpoängare i recensionerna då det trots allt kommer rejäla sågningar då och då och vissa spel faktiskt är sämre än bara "Dåliga".

/ LordDaimos

Medlem

haha skiiiit bra

(dock inte spelet)


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Det är bra att mindre lyckade spel kommer med bland recensionerna så folk få se vad dåligt egentligen är. Det är nämligen allt för lätt att få en skev uppfattning om vad skräp är när man i princip bara ser releaser från stora namn i branschen.

(Nu har jag i.o.f. inte spelat spelen så att döma ut dem i förväg vore ju taskigt. Jag talar här mer generellt om dåliga spel och att man borde se fler av dem... något som jag tror minst en recensent inte håller med om )

edit: Kan inte FZ lägga upp filmklipp från spelet? Eller varför inte göra en videorecension

edit:
Video på kartarna
http://www.nordicgames.se/?page=product&ref=8
Rätt catchy musik

Inaktiv

Var hittade ni de här två fynden?

Medlem

Otroligt underhållande recension. Mer recensioner av mindre kända titlar.

Medlem
Skrivet av luiga:

Men ärligt talat. Vem kommer på idén att göra ett racingspel som börjar med att man får köra en ful skåpbil på en bana?

Dom som håller på med droger som är olagliga!

men men man vet aldrig... dom kanske är så mkt före sin tid å kommer och vara helt rätt 2016

Medlem

bästa recensionen någonsin

Medlem

Fick mig ett gott skratt, hahahahaha


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Är spelet verkligen testat ?


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av b0ne:

Indy Car Series... ett annat ofärdigt spel (som jag äger). Gillade demot men blev besviken på fullversionen som verkade mindre genomarbetad än själva demot. Normalt när man spelar demon tänker man sig att det kommer bli bättre eller minst lika bra... men.. ehm.

Medlem

Hahaha, vad kostar dessa två "epic fails"?


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

ser grymt ut! är det DX11?

Medlem

Ja vem i hela fridens namn finansierar att detta görs? konstigt.... kul att ni recenserade iaf som sag.. ;p

KoP
Medlem

Rejsa runt i en Fiat Ducato! Mina drömmar går i uppfyllelse!

Medlem

System Requirements
Minimum System Specification: CPU: Single Core 1.5Ghz; RAM: 512MB; OS: Windows 2000 SP4 or newer; GRAPHICS: 64MB OnBoard or better; SOUND: any; Direct x 8.1 or newer Recommended System Specification: CPU: Pentium IV 2.8Ghz; RAM: 1GB; OS: Windows XP SP2; GRAPHICS: 128MB AGP/PCI-E; SOUND: Realtek AC97 or better; Direct x 8.1 or newer

Medlem
Citat:

Jag blir bara arg och förbannad när jag tänker på att det finns folk där ut som vill tjäna pengar på att lura folk att lägga ut sina pengar på sådana här jävla bajsspel. Utvecklarna borde istället ge mig betalt för de terapisessioner jag lär behöva efter att ha spelat den här stora högen av rykande elefantdynga.

Haha! bästa på länge

MFC
Medlem

höhö för 10 år sedan hade detta spel säkert fått 3 av 5 .. med reservation för eventuell 2a


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

123
Skriv svar