Terminal Reality sugna på mer Ghostbusters

Robot
Medlem
Terminal Reality sugna på mer Ghostbusters

testade demot, tyckte det var väldigt bra och en del moments blev man riktigt skraj
tycker också att Ghostbusters 2 är en bra film så jag hoppas på ny film och nytt spel


signatur

"Alla har vi en hjälte i oss, vi måste bara släppa ut den"

Medlem

Importerade mitt till 360 och hade väldigt skoj med det Så detta är bra nyheter!


signatur

Videomupp

Medlem

Vet inte riktigt om man ser fram emot en ny film,
anledningen är ju att Bill Murray och dom andra är ju bra gammla nu, så dom lär nog inte vara med,
och är det nåt man ogillar så är det nyinspelningar på sina favoritfilmer där ens stora filmhjältar ersätts med nya plastiga fotomodellsskådisar utan charm och glimt i ögat.

Flera filmer ska det ju göras remake av, typ Nightmare on elm street, men där inte robert Englund ska ha huvudrollen utan nån annan tomte,
sånt svider i själen för vem kan ersätta Robert Englunds oefterhärmliga stil,
och vem kan ersätta grymma Bill Murray´s underbara skådespelristil i kommande ghostbusterfilmen...

Medlem
Skrivet av muppen12:

testade demot, tyckte det var väldigt bra och en del moments blev man riktigt skraj
tycker också att Ghostbusters 2 är en bra film så jag hoppas på ny film och nytt spel

Hehe, körde också demot förgår natt. Blev också lite rädd ett tag. Att dom har lyckats så bra med detta spel som är baserat på en film kan inte ha varit lätt. Kul att dom sålt så bra!

Grym meny i spelet är det också!


signatur

hejsanhejsanhejsan

MrX
Medlem
Skrivet av Juno Reactor:

Vet inte riktigt om man ser fram emot en ny film,
anledningen är ju att Bill Murray och dom andra är ju bra gammla nu, så dom lär nog inte vara med

Enligt imdb så ska dom vara med filmen ^_^
http://www.imdb.com/title/tt1289401/

Medlem
Skrivet av MrX:
Skrivet av Juno Reactor:

Vet inte riktigt om man ser fram emot en ny film,
anledningen är ju att Bill Murray och dom andra är ju bra gammla nu, så dom lär nog inte vara med

Enligt imdb så ska dom vara med filmen ^_^
http://www.imdb.com/title/tt1289401/

*Gråter av lycka* alla snubbarna ska vara med.
*gör ett glädjeskutt*

1
Skriv svar