Shattered Horizon plåtat

Robot
Medlem
Shattered Horizon plåtat

Ser ballt ut, men som vanligt lär det handla om att de hittat ngn ond sovande aliens djupt inne i månen.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Tycker grafiken ser alldeles för överarbetad ut. Ser helt enkelt inte bra ut. Men vi får se vad framtiden avslöjar!

Medlem

Jag gick in på deras hemsida och kollade på trailern. Verkade spännande men fattade ändå inte vad spelet handlade om. Gick in på "Story"-fliken, fick lite mer grepp om bakgrundshistorien, men inte hur man spelade det. Dock verkade spelet lite intressant. Sedan gick jag in på "Gameplay" i hopp om att få klarhet, vilket jag fick. Det är ett "multiplayer first-person shooter where players fight in zero gravity surrounded by the broken remains of orbital infrastructure and billions of tons of rocky debris thrown into orbit" (källa).
Nu låter det inte lika intressant, tyvärr. Vi får väl se när gameplay-filmerna kommer.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem

Skärmdumparna får mig att tänka på såna där "Kolla-i-3D-inne-i-våran-rymdfärja" grejer som finns att hitta på reskeptabla vetenskapsföretag och dylikt.

Trist och omänskligt, men det kanske är rätt väg när det handlar om Månen?


signatur
Medlem

Var rätt sugen att beta-testa detta spelet, men då kravet var att man skulle ha Vista installerad på sin dator så försvann mitt intresse lika snabbt.

1
Skriv svar