Sony satsar på GamesCom

Robot
Medlem
Sony satsar på GamesCom

Den här gången har dom i varje fall inte avslöjat allt innan.. *host* E3 *host*.


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Inaktiv

Fungerar bara inte sidan för mig eller?

Avstängd

Kom igen Tomas, go live där borta!

Medlem

Drömscenariot är ju en blandning av alla tre: stöd för PS2 via en mjukvaruuppdatering och en PS3 slim med kraftigt sänkt pris. Tyvärr är det nog bara drömmar.

Lite mer realistiskt vore det om de kunde presentera en hel del nya spel eller framförallt sätta datum för alla spel som redan är avslöjade, t.ex. GT5 och Heavy Rain.

Men jag tror det mesta av tiden går åt till att visa mer av deras "Wii-kontroll".

Medlem

Vi litar på dig Tompa! Don't let us down!

Medlem

Jag vill ha: IPTV stöd (Tv via bredband)
PS3 Slim vore nice.
PS/PS2 Emulator för dom stackarna som snålade och inte köpte 80gb varianten när den först kom till Sverige.
PlayTV med DVB-C och Smartcard stöd

Medlem

PS3 slim+prissänkning så skulle jag överväga att byta från 360

Inaktiv

En prissänkning på PSP GO kanske? ^^ (3000 kr är en katastrof)

Medlem

Vem vet vad det kan vara? Only Time will tell.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Inaktiv

Tre timmar är långt. Om jag nu ska spekulera lite kring vad de kommer prata om, tror jag detta:
Självklart blir det snack om kommande spel både för PS3 och PSP. Tror även stenhårt på prat om framtida online-tjänster.

Mest fokus tror jag faktiskt ligger på hårdvara (PS3 och PSP). Där kan det bli prat om bundlade paket med gamla PS3-modellen och två spel för knappt 4000:- (ett paket med Killzone 2 och MGS4 finns redan/kommer snart i USA). Samtidigt bestämmer sig Sony för att sänka priset på gamla modellen för att få slut på lagret, inför lanseringen av PS3 Slim som kommer kosta som nuvarande gamla modellen.

Angående PS3 Slim vad den kommer innehålla förutom det vanliga, även erbjuda 100% mjukvaru-emulering utav PS2-spel. Samtidigt lanseras även en ny nerladdningstjänst för dessa spel. Först ut kommer God of War-spelen att finnas för nerladdning.

Medlem

Älskar Sony, Älskar gamecom. Stället är 3x bättre än E3.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av guby:

En prissänkning på PSP GO kanske? ^^ (3000 kr är en katastrof)

Psp när den lanserades var också lika dyr, fast nu har man 16gb flashminne jag tycker det är helt okej.

1
Skriv svar