Affischer från Prince of Persia-filmen

Robot
Affischer från Prince of Persia-filmen
Medlem
Affischer från Prince of Persia-filmen

flopp...

Medlem
Skrivet av bjja123:

flopp...

Tänkte precis samma sak.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det får vi se, jävligt snygga affischer iaf.
Ska nog köpa den med Gemma Arterton på


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Har inte spelat några av spelen, så filmen kommer nog vara helt ok tidsfördriv för mig iaf

Medlem

Spelar ingen roll att de är baserade på spel (ha!), filmen verkar värdelösa från grunden, det som kommer nu är bara våra ursäkter och anledningar till varför de suger...

Håller med val numero 4, gör en ny Darko för bövelen!


signatur
Medlem
Skrivet av Slashneed:

Håller med val numero 4, gör en ny Darko för bövelen!

Nooooo, uppföljaren "S.Darko" sög ju som ett svart hål.

Sen är detta en Disney-produktion.. så frågan är om den inte är ämnad för tonåringar.

Medlem

Jag den enda som tycker affischerna är skit fula?

Medlem

Kanske blir nåt "only time will tell" men det är väl ingen film som ligger högt på min hypelista i alla fall.

Sen får man ju undra varför han har kläderna från det andra spelet (Prince of Persia: Warrior Within) när det är Sands of time?

Medlem

usch. filmaffischerna ser ju ut som ett par framsidor till ett modemagasin.

Medlem

Rent allmänt blir filmproduktioner baserade på spel sällan bra... Men man får vänta och se.

Inaktiv

VI får se... vi får se...

Medlem

S.Darko var ju bara ett sätt att få snabba pengar, inte ens original regisören var inbland.


signatur

Mirrors are more fun than television

Medlem
Skrivet av hest:
Skrivet av Slashneed:

Håller med val numero 4, gör en ny Darko för bövelen!

Nooooo, uppföljaren "S.Darko" sög ju som ett svart hål.

Okej, ändrar till "riktig" uppföljare istället!


signatur
Medlem

Alltså detta är ju en storsatsning, ingen B-film av Uwe Boll. Så jag tror att det finns ganska stor potential i denna film.

Inaktiv

disney!?!=/


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem

S.darko? ;o
Måste kolla upp den, aldrig sett

Hoppas det här kan bli en grym film, Prince of Persia är juh grymma spel \o/

Och Disney kan väl göra okej filmer dom också? Kan inte komma att tänka på någon annan äventyrsfilm dom gjort än Pirates of the Carribbean filmerna iof ;o

Inaktiv

Varför fanns inget "Deportera Gyllenhaal till Sibirien" som alternativ?

Medlem

Uppenbarligen blir det en barntillåten film. Med den där walt disney loggan på affischen så kan man förstå att det inte blir nåt bra. Detta betyder inga inslagna skallar, och inget blod.

Medlem

Walt Disney?! Nu har jag missat något. Hade hoppas på en rated R eller M (vilken det nu är som gäller för filmer för 15 år) vilket man kan glömma nu.

Sen varför har prinsen Warrior Within-kläderna när det är SoT? Och varför är Elika med på den andra affischen?

Men jag tror nog att filmen kommer ha lite underhållning.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Walt Disney.. Kan bli bra.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Hmm disney... Tja sands of time var inte speciellt brutalt (uppföljarna tog spelet ifrån en beyond good and evil saga till devil may cry action) så att de gör en pirates of the caribbean av denna film är inte speciellt underligt. Förvänta humor och annat skit som man egentligen inte bryr sig om. Jag är mest intresserad av hur de ska få med sanden. Jag menar, ska han hoppa ner för ett stup och sedan spola tillbaka tiden för att komma upp igen :P? tror ju inte det. Men det kan nog bli en underhållande film.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

1
Skriv svar