Valkyria Chronicles 2 till PSP

Medlem
Valkyria Chronicles 2 till PSP

Det var en jädra massa bra titlar som kommer i år till PSP... Oh well, blir ändå att införskaffa en PSP Go när den släpps eftersom min förra PSP gick sönder. Det kommer skaffas många digitala titlar till den. ^^


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Fasen, jag måste verkligen köpa en Psp känner jag! Så många bra titlar på väg som sagt!

Medlem

Tips.
Jag har inte spelat något Valkyria Chronicles spel, men jag tycker väldigt mycket om animen.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem
Skrivet av SkinVision:

Tips.
Jag har inte spelat något Valkyria Chronicles spel, men jag tycker väldigt mycket om animen.

Tittar också på den. ^^

Medlem
Skrivet av SkinVision:

Tips.
Jag har inte spelat något Valkyria Chronicles spel, men jag tycker väldigt mycket om animen.

Ditto!
Tack vare den har faktiskt också planerat på att skaffa en PS3a enbart för att kunna spela Valkyria Chronicles.

Medlem

Det var då själva fan att ett av de absolut bästa spelen som finns till PS3 får en uppföljare på ett annat format! :evil:

Medlem

Valkyria Chrinicles är ett underbart spel som alla ps3-ägare borde införskaffa.

Det enda "shooter"-spel jag kan spela på ps3 eftersom jag inte klarar att sikta med handkontrollen. Fast det är egentligen ett rpg/taktisk shooter.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar