Film från Läderlappens nya äventyr

Robot
Medlem
Film från Läderlappens nya äventyr

Första superhjältespelet jag verkligen längtar efter att få testa Äntligen verkar de ha gjort Batman på rätt sätt.

Medlem

Detta verkar fan bli bra ju.


signatur

Äta bör man annars dör man, Äta gör man ändå dör man //Obelix

Inaktiv
Medlem

Men, är inte arkham ett mentalsjukhus och inget fängelse?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Calle, det är mer än 20 år sedan man slutat kalla honom för "läderlappen" i tidningar och filmer, nuförtiden heter han BATMAN.

För övrigt så ser spelet rätt skoj ut!

Medlem
Skrivet av Soulless:

Men, är inte arkham ett mentalsjukhus och inget fängelse?

Är det verkligen någon skillnad?

Eller jo ja, vi svenskar släpper ju lös våra sjuka och spärrar in brottslingarna, det kanske är det!


signatur
FM-guru
F.d. Sisyr

Khorney.... Läderlappen är jävligt mycket coolare än Batman.

Medlem
Skrivet av DrAbraham:

Första superhjältespelet jag verkligen längtar efter att få testa Äntligen verkar de ha gjort Batman på rätt sätt.

Vad han sa!

Medlem
Skrivet av Slashneed:
Skrivet av Soulless:

Men, är inte arkham ett mentalsjukhus och inget fängelse?

Är det verkligen någon skillnad?

Eller jo ja, vi svenskar släpper ju lös våra sjuka och spärrar in brottslingarna, det kanske är det!

Det är väl ett mentalsjukhus - egentligen. Men då de flesta skurkarna har mer än en skruv lös i huvudet så kommer de till Arkham ändå... Så jag antar att de har gjort en "fängelse samt mentalsjukhus"-kombination.

Det ser verkligen så otroligt skoj ut det här spelet! Ge mig nu!
Tänk er bara att sitta på en av de där stenstatyerna, falla ner som en fladdermus i dvala, vänta in skurken som stannar två steg ifrån en för att spana. Man bryter tystnaden med ett "Na-na-na-nana-BATMAN!" och ger honom en fet smocka i hans förbryllande tryne.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Skrivet av Jozo:
Skrivet av DrAbraham:

Första superhjältespelet jag verkligen längtar efter att få testa Äntligen verkar de ha gjort Batman på rätt sätt.

Vad han sa!

Va dom sa!


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Bara synd att superhjälten i spelet inte blev utrustad med macho rösten som i filmerna.

1
Skriv svar