Fläskig film från Mafia 2

Robot
Medlem
Fläskig film från Mafia 2

"staden är större än.." uh oh,, jag hoppas verkligen att det finns något snabbare transportsystem än att man ska behöva köra manuellt varje gång (taxibilar tex).
Hatar GTA kloner där man spenderar 90% av tiden att bara köra hit och dit längre sträckor.
För övrigt såg spelet ganska okay ut, blir kanske ett köp för min del.

Medlem

Hmmm, sök skydd, skjut en gubbe, gå fram till nästa skydd, skjut en gubbe o.s.v

Verkar lite enformigt?

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

"staden är större än.." uh oh,, jag hoppas verkligen att det finns något snabbare transportsystem än att man ska behöva köra manuellt varje gång (taxibilar tex).
Hatar GTA kloner där man spenderar 90% av tiden att bara köra hit och dit längre sträckor.
För övrigt såg spelet ganska okay ut, blir kanske ett köp för min del.

mafia var det väldigt mycket transport sträckor + att man att polisen reagera om dom såg dig köra för fort eller mot rött.
att kalla mafia en gta klon är ett hån mot spelet btw,

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

"staden är större än.." uh oh,, jag hoppas verkligen att det finns något snabbare transportsystem än att man ska behöva köra manuellt varje gång (taxibilar tex).
Hatar GTA kloner där man spenderar 90% av tiden att bara köra hit och dit längre sträckor.
För övrigt såg spelet ganska okay ut, blir kanske ett köp för min del.

Mafia 2 är ingen gta klon. skärpning.:|

Medlem

Sen när blev man så extremt ordentlig med att censurera alla slags svordomar och det som i spelvärlden ska kallas hemska scener? =P

Medlem

Ett Givet Köp


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Undrar varför ESRB ska lägga i sig filmerna.
Dom bara förstör dom.

Första gången mafia 2 ser intressant ut för den delen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Första gången mafia 2 ser intressant ut för den delen.

samma vid som visades på e3, fast högre kvalitet och "berättarröst".

Medlem

Vilken trevlig överraskning såhär på morgonen.

Medlem

Usch vilket hemskt gameplay.

Första Mafia var väl ok, men det här känns inte imponerande på något sätt än så länge. Man provar väl på spelet, men har inga förväntningar.

Medlem

Blir nog ett köp för min del, men huruvida det kommer leva upp till sitt namn låter jag vara osagt.

Antikvitet

Det kommer bli såååå najs det där spelet. Classic Mafia.

Jag gillar hur amerikansk censur tillåter grafiska avrättningar men inte ordet "fuck".


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Sweet, unda om han lirade på konsoll eller dator han som spelade. Med tanke på hur han rör sig och siktar skulle jag gissa på konsoll. annars ser det ut att bli ett bra spel.

GTA clon? skulle jag ju inte tro... GTA4 däremot är en Mafia 1 clon. Både storymessigt och uppdragsmessigt (vissa updrag har slående likehter) .


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av John:

Det kommer bli såååå najs det där spelet. Classic Mafia.

Jag gillar hur amerikansk censur tillåter grafiska avrättningar men inte ordet "fuck".

Ja det kan man ju undra. och bildmässigt var det tydligen inte ok att se någon med en pickadoll i munnen. Men avrättning och att han dör sen i slomotion är okej!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Det är direkt förnedrande att ha en pistol i munnen och lättpåverkade personer tycker det är häftigt.

Medlem

Givet köp, frågan är om man ska skaffa det till PC eller PS3...:\


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

De har censurerat videon från alla svordomar.

Medlem

Det ser grymt bra ut. Första Mafia var kung, och detta ser ut att bli det också.

Medlem

Fan vad bra det såg ut, har inte haft något direkt intresse alls innan för mafia 2 men det här gjorde ju att man höjde på ögonbrynen

Medlem

Ett månste i höstens regnrusk....

Medlem

staden ser tråkig ut, striderna ser tråkiga ut. Annars OK.


signatur

"Friends applaud, the comedy is over." - Ludwig van Beethoven

Medlem

Tråkigt det itne kommer i år

Medlem

haha, ball att de censurerar svärord, men inte skottlossning, mord, blodsplatter och explosioner. frågan är vad som är minst våldsamt

Ser förövrigt riktigt *biip* härligt ut!

Någon borde göra ett spel där alla heter Fuck, lever i världen Fuck och jobbar för Fuck, Fuck vet att Fucks Fuckers hotas när den onde Fuck håller på att ta över Fuck. Fuck sänder ut sina bästa Fucks på en resa genom Fuck för att döda den onde Fuck och hans onda Fuckers som förpestar Fuck för the Fuckers of Fucks Fuck. Värt att nämna är att alla fuckers är ohyggligt fula i mun och svär konstant. Om alla hängde på skulle FCC inte hänga med och implodera i ett svart censurhål.

Medlem

Jag ser ett enda problem med cover systemet, spel blir så mycket lättare, vilket man tydligt kunde se i videon. ;/

Medlem

HURRAY, Tommy guns!!!!!!!

inK
Medlem

Väldigt vackert, blir nog ett givet köp 2010.


signatur

Every trophy counts...

Medlem
Skrivet av Petah:

Jag ser ett enda problem med cover systemet, spel blir så mycket lättare, vilket man tydligt kunde se i videon. ;/

Jo, jag ser dock inte problemet med själva cover systemet. Snarare motsåndets AI. Att ta cover är ju rätt logiskt, det AIn gör är pangar på lite random tills skotten är slut, och sen är det bara att rusha fram medans de laddar om. Så den AI:n verkar bara ha två intressen... först ta skydd och sedan försöka döda dig. byta position eller sammarbeta med en annan AI verkar ju inte vara deras starka sida...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av Petah:

Jag ser ett enda problem med cover systemet, spel blir så mycket lättare, vilket man tydligt kunde se i videon. ;/

Jo, jag ser dock inte problemet med själva cover systemet. Snarare motsåndets AI. Att ta cover är ju rätt logiskt, det AIn gör är pangar på lite random tills skotten är slut, och sen är det bara att rusha fram medans de laddar om. Så den AI:n verkar bara ha två intressen... först ta skydd och sedan försöka döda dig. byta position eller sammarbeta med en annan AI verkar ju inte vara deras starka sida...

precis, cover i spel är bra, så länge AIn är svår nog att göra det intressant.

123
Skriv svar