Sony Online bantar

Medlem
Sony Online bantar

Är det någon sony online ska göra är att hålla sig borta från MMO spel deras hantering av Ips är helt värdelöst..

Medlem

Lika bra, dom lyckas bara förstöra MMO spel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Dax
Medlem

Nu tror jag bara ni gnäller då EQ 2 är helt underbart.

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Lika bra, dom lyckas bara förstöra MMO spel.

jasså, everquest är en succé och free realms är en dunder succé. Självklart har de gjort tabbar *tittar på dig star wars online* men annars har de kött sig bra. Hoppas agency och dc universe blir bra med då de har lär sig ett och annat under sin tid som mmo utvecklare.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

^- "Sony Online Entertainment has partnered with Live Gamer to provide Vanguard: Saga of Heroes customers with the same exchange system that our EverQuest II customers on The Bazaar and Vox servers enjoy. Live Gamer exchange provides the security and transparency needed to trade virtual items with confidence, and with the Live Gamer system, participants will be able to both auction and purchase virtual assets (characters, coin, and items) securely and safely and without the risk of the fraudulent activities that plague 3rd party websites that are not authorized by SOE to provide these services."

http://forums.station.sony.com/vg/posts/list.m?topic_id=45567

Dom bidrar till inflation i sina egna spel! Stabilt. Nä SOE förstör allt dom rör vid, everquest 2 har bara tur tackvare alla inbitna fans från everquest 1 som fortfarande lever kvar i tiden när det var everquest VS ultima online.

Medlem

Drunken_monkey_boxer att klaga på inflation i MMORPGs är som att klaga på att solen värmer. För alla MMORPGs lider av det...(åtminstone dom jag provat och den listan är ganska lång) sen om spelutvecklarna eller tredjepart bidrar till det bryr jag mig då inte om för det är ändå där...(egentligen är det väl nästan bättre att spelutvecklarna själva bidrar till det för då är det åtminstone mindre risk för bluff och kapade konton osv.)

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Neatherblade:

Lika bra, dom lyckas bara förstöra MMO spel.

jasså, everquest är en succé och free realms är en dunder succé. Självklart har de gjort tabbar *tittar på dig star wars online* men annars har de kött sig bra. Hoppas agency och dc universe blir bra med då de har lär sig ett och annat under sin tid som mmo utvecklare.

De har gjort fler tabbar än så *tittar på Planetside*, och free realms har de helt enkelt inte hunnit förstöra ännu, men det kommer ... hur svårt är det föressten att skaffa spelare till ett GRATIS mmo?

Det bästa vore om SOE sålde ut alla sina Ips och bantade 100%. Finns inget företag på marknaden som innehar sån grov inkompetens i sitt hanterande av både egna och andras licenser.

Inaktiv

Skulle gärna vilja se att dom gör LBP till ett mmorpg! Skulle vara skit nice!

Inaktiv
Skrivet av landy:

Är det någon sony online ska göra är att hålla sig borta från MMO spel deras hantering av Ips är helt värdelöst..

Play in the Aion Chinese Server with English Patch, get experience for the launch of Aion EU

and NA servers, and WIN !!!!
Enjoy the lowest Kina and experience various items. 1M=1.79 US, for more detials, pls visit

http://www.ankesoft.com/tj/?id=2&tid=3 :heart::heart:

Medlem

Jag förstår inte hur man kan vara så förbannat envisa
heller, SWG hade ju kring 200 000 användare CU droppade det till
80 000 men en kom folk tillbaka... tror det var 130 000 som mest
så slöpper man NGE och poff så är man nera under 30 000
användare, SOE slutade gå ut med antalet användare antagligen för att det var för pinsamt.

Tänk om man tänkte om, drar tillbaka klockan till pre-CU
kanske hottar grafiken lite bara och jag skulleåtervända
direkt... allt skulle vara förlåtet!

Tror inte TOR kommer ha SWGs guildfeatures, men det få
duga som substitut när det släpps.

1
Skriv svar