Battlefield 2-patch på gång

Robot
Medlem
Battlefield 2-patch på gång

lol

Fan vad trevligt, fortfarande kul att spela med polarna, om de bara balanserar planen lite så är jag nöjd.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

sweeet


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

servrarna ligger ju döda nu i Beta2 ^^


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

ja inte är det många som spelar inte

Medlem

fan vad n1


signatur

<3

Medlem

Vaa nice!!!! älskar bf2 riktigt skoj, trodde jag aldrig att dem skulle patcha detta underbara spel.! woho

Medlem

Skulle vara kul om de kunde lägga ner med att man måste ha DVD'n i när man ska spela bara ...


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Är det fortfarande värt att införskaffa sig Battlefield 2, många som spelar det?

Medlem
Skrivet av Philip:

Är det fortfarande värt att införskaffa sig Battlefield 2, många som spelar det?

Nja...okej...om man kan bortse alla buggar o balansen på vissa vapen mm så ett okej spel! :\
Rättså dött nu dock


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Medlem
Skrivet av smuts:

Skulle vara kul om de kunde lägga ner med att man måste ha DVD'n i när man ska spela bara ...

Det fixar den här patchen! Om man har betapatchen installerad, så behöver man inte ha skivan i.

Medlem

Åh! Trevlans! Skumt att det inte står i changeloggen då - eller jag kanske missade det? Oh well.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

2½ år sedan förra riktiga patchen?
Då är det väl ungefär 1½-2 år sedan jag slutade spela då...


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem

kör med beta 2 patchen och den funkar riktigt bra


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:
Skrivet av Philip:

Är det fortfarande värt att införskaffa sig Battlefield 2, många som spelar det?

Rättså dött nu dock

Dött? Är du knas eller? Tycker det finns asmånga servers att välja mellan, alla ofta fulla.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Wooohoo! BF2 är fortfarande det enda jag spelar på pc.

Medlem
Skrivet av Philip:

Är det fortfarande värt att införskaffa sig Battlefield 2, många som spelar det?

Långt ifrån dött, jag köpte BF2: CC för 2 veckor sedan och tog upp mitt spelande. Nog spelas det fortfarande, du kommer inte att ha problem att hitta servrar kan vi säga.

Battlefield Gotland brukar ha bra servrar.

Medlem

Suttit och väntat på denna patchen hur länge som helst. Känns inte som någon idé att installera BF2 igen, förrän patchen har släppts.


signatur
Inaktiv

Asså det är ju verkligen inte dött! Om ni tycker det är dött sitter ni väll och kör på beta serverna? Tror dom flesta kör på Patch 1.41 eller nå liknande.

Medlem

Hur är det på modfronten? Är det många som spelar PoE2 och FH2?

Medlem
Skrivet av reVVe:

Hur är det på modfronten? Är det många som spelar PoE2 och FH2?

PR har minst 200 pers som spelar hela tiden. Och minst en eller två fulla 64 servrar.

Medlem
Skrivet av Lajocke:

servrarna ligger ju döda nu i Beta2 ^^

kanske för att folk kör beta 3


signatur

Squeeze the trigger...

Medlem

Helt underbart!!!

Medlem

Köpte Battlefield 2 - The Complete Collection för 119 kr på GameShop nu.

Medlem

någon som kan hjälpa mig med ett problem hoppas jag....

har en dual-core och tydligen är det ett dokumenterat problem med BF2 och min typ av uppsättning.... Någon som har en lösning på detta? Spelet fungerar helt enkelt inte, man kommer inte i i spelet ens. Har provat några av "fixarna" som jag hittat på forumen men det verkar inte som det fungerar...

annars mycket bra spel!!!!

Medlem
Skrivet av Chanquad:
Skrivet av reVVe:

Hur är det på modfronten? Är det många som spelar PoE2 och FH2?

PR har minst 200 pers som spelar hela tiden. Och minst en eller två fulla 64 servrar.

mao är det ingen som spelar fh och poe...

Inaktiv

mitt tangentbord och mus slutar att funkar när jag startar BF2 1.5

Inaktiv
Inaktiv

Längtar som fan tills 1.5 kommer :D:D

1
Skriv svar