CoD: World at War patchat

Robot
Medlem
CoD: World at War patchat

Wooh måste testa den nya mappen!

Medlem

hmm, kanske ska installera cod5 igen och det ett nytt försök ^^

Medlem
Medlem

sweet, köpte det för zombie moden, men det känns som ingen spelar det. En ny kart kanske ändra på det...


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Tackar, ett bra spel bli ännu bättre...

Medlem

Segt det kosar 90 kr för ett pack på PS3>_<

Medlem

Hoppas att den kommer på Steam fort, för det brukar alltid ligga efter 1-2 dagar.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av Comstedt:

Segt det kosar 90 kr för ett pack på PS3>_<

Mjo... finns det bra system för att ta betalt... så TAR de betalt.

Trevligt hur som helst med sådant här godis.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av warh0g:

Hoppas att den kommer på Steam fort, för det brukar alltid ligga efter 1-2 dagar.

Hmmm har du testat att starta om steam?

steam patchade mitt cod waw direkt när jag startade datorn i morse

Medlem

Så det är gratis för PC-användare att få de nya kartorna via patch, medan PS3-spelare får betala 90 kr för att få de nya kartorna (då dessa inte inkluderas i patchen)?

Medlem
Skrivet av Stich:

Så det är gratis för PC-användare att få de nya kartorna via patch, medan PS3-spelare får betala 90 kr för att få de nya kartorna (då dessa inte inkluderas i patchen)?

Exakt

Inaktiv

Jag längtar stenhårt till Call of Duty 4 Modern Warfare 2.

Medlem
Skrivet av Stich:

Så det är gratis för PC-användare att få de nya kartorna via patch, medan PS3-spelare får betala 90 kr för att få de nya kartorna (då dessa inte inkluderas i patchen)?

Det är lika för oss med 360.

Medlem

Men Xbox360- och PS3-användarna fick ju tillgång till de här kartorna för över en månad sedan så ni ska inte gnälla.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av pc-fantast:

Jag längtar stenhårt till Call of Duty 4 Modern Warfare 2.

Jag också *dreggel* Dock heter det ju nu endas Modern Warfare 2 då det har blivit en egen serie. Det bästa är ju att det är Infinity Ward som gör den och inte Treyarch (som har gjort CoD: WaW.)


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av Comstedt:

Segt det kosar 90 kr för ett pack på PS3>_<

aa å det ända jag vill är att få fler zombie maps för att kunna spela split screen med polare =(

jobbigt att jag aldrig fått zombie mode att fungera online med andra spelare... (Bara då man å en i friend list skapat ett game tillsammans, inte att köra normalt online med zombie (co-up)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av rolle90:

jobbigt att jag aldrig fått zombie mode att fungera online med andra spelare... (Bara då man å en i friend list skapat ett game tillsammans, inte att köra normalt online med zombie (co-up)

Håller med, brukar vara att man kommer in i en lobby men då "sover" hosten och till slut disconnectas man. Brukar iställer ansluta till community zombimod servrar. Kan vi inte buddy-up å ta någon runda i orginal mod?


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem
Skrivet av warh0g:
Skrivet av pc-fantast:

Jag längtar stenhårt till Call of Duty 4 Modern Warfare 2.

Jag också *dreggel* Dock heter det ju nu endas Modern Warfare 2 då det har blivit en egen serie.

Nope


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem
Skrivet av sebulba666:
Skrivet av warh0g:
Skrivet av pc-fantast:

Jag längtar stenhårt till Call of Duty 4 Modern Warfare 2.

Jag också *dreggel* Dock heter det ju nu endas Modern Warfare 2 då det har blivit en egen serie.

Nope

I stand corrected


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Det är ju bra...........

Medlem

Ny karta e alltid välkommet!

Medlem

Yeah Cod Moderwarfare 2 lär bli gött.

Medlem

Lite nya kartor uppskattas!


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Inaktiv

Oturen slår till. Här vill man ha en trevlig spelkväll med polarna efter att inte spelat på några månader. Då händer det något för dem och självklart spelar inga "främlingar" online ><

Ser framemot att lira med dem imorgon


signatur

PSN - Addeproffs

Medlem

Har fortfarande inge ljud... Fy fan så kassa dom är..

Medlem

Jag har ljud. Senaste uppdateringarna är klockrena. Har inte lirat sen i februari. Detta var helt klart värt väntan. 2 nya mappacks! W00h00


signatur

Instant Gaming - Billigaste spelen på nätet

Inaktiv

Uppriktigt sagt är både COD4 och COD5 riktigt hjärndöda spel. Om vi tar femman till exempel så har dom kommit på aimpoints är häftiga så helt sonika lagt till dom, dom har även kommit fram till att en Thomson med sin .45 gör mer ont även på långt än t.ex. en 8mm mauser kula, just ja, dom har även lagt till ett recon-plan med en Omnisensor array monterad. Jag tycker deras vapenbalans är skit mellan vapengrupperna, känns helt fuckat att köra med en Garand då man är tysk och gubbarna rör sig kasst i jämfört med Cod4.

Helt jävla fucked upp spel, hoppas någon släpper ett bra konkurrerande spel snart.

Edit: Just ja, alla kör deathmatch, kanske inte så konstigt iofs med de förbannat små banorna.

Jag hoppas verkligena att jag inte skaffar MW2 i ett svagt ögonblick.

Skrivet av StrongBad:

Men Xbox360- och PS3-användarna fick ju tillgång till de här kartorna för över en månad sedan så ni ska inte gnälla.

Ja men vi stackare som köpte det fick betala mer=

500-600 konsoll versionen
ca. 400 till pc:evil:


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Skrivet av semjonov:

Uppriktigt sagt är både COD4 och COD5 riktigt hjärndöda spel. Om vi tar femman till exempel så har dom kommit på aimpoints är häftiga så helt sonika lagt till dom, dom har även kommit fram till att en Thomson med sin .45 gör mer ont även på långt än t.ex. en 8mm mauser kula, just ja, dom har även lagt till ett recon-plan med en Omnisensor array monterad. Jag tycker deras vapenbalans är skit mellan vapengrupperna, känns helt fuckat att köra med en Garand då man är tysk och gubbarna rör sig kasst i jämfört med Cod4.

Helt jävla fucked upp spel, hoppas någon släpper ett bra konkurrerande spel snart.

Edit: Just ja, alla kör deathmatch, kanske inte så konstigt iofs med de förbannat små banorna.

Jag hoppas verkligena att jag inte skaffar MW2 i ett svagt ögonblick.

Kan hålla med dig till en viss del. Hatar att vapnena är sjukt obalanserade och att de inte är landbundna eller vad man ska säga, för de vore lite roligare då.

Men å andra sidan... är det realism man är ute efter så är ju inte direkt CoD-serien den rätta

Tycker det är skönt att få röjja lite på oseriösa och orealistiska manér ibland.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

12
Skriv svar