Pro Cycling Manager 2009

Robot
Pro Cycling Manager 2009

Att helt utan verkligt ansvar vara högsta höns för sin favoritsport lockar många, inte minst fotbollsintresserade. Men att styra och ställa i Tour de France har inte riktigt fått samma uppmärksamhet. Pro Cycling Manager 2009 visar varför.

#cyanide-game-center


Medlem
Nya Pro Cycling Manager testat

Något för farsan kanske

Medlem

Co-Op? Multiplayer Deathmatch? GUNS?!

Medlem

Allt som saknas är ett Curling Manager 2010, and the ring is complete!

Medlem

Tråkigt..................


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Om man kan utrusta sin cykel med vapen så skulle det nog vara roligt. Tänk er bara att kasta tagg-trådar framför någon annans cykel!

Inaktiv
Skrivet av Toomsie:

Om man kan utrusta sin cykel med vapen så skulle det nog vara roligt. Tänk er bara att kasta tagg-trådar framför någon annans cykel!

Ja, eller något annat sjukt och orealistiskt, typ att man får leka med ett kemilabb och utveckla piller som gör att de cyklar som hulken! Eller juste.. orealistiskt vare..

Medlem

Tävlingcykling tycker jag är tråkigt, men mountainbiking är roligare. Ska införskaffa mig en lite finare lagom till rean.

Medlem
Skrivet av Spuutniik:
Skrivet av Toomsie:

Om man kan utrusta sin cykel med vapen så skulle det nog vara roligt. Tänk er bara att kasta tagg-trådar framför någon annans cykel!

Ja, eller något annat sjukt och orealistiskt, typ att man får leka med ett kemilabb och utveckla piller som gör att de cyklar som hulken! Eller juste.. orealistiskt vare..

MM precis för alla vi spelar ju spel för att de är så otroligt realistiska eller vänta? Gör vi?


signatur

I got a Goldenshower.

Inaktiv

Måste bikta mig lite här, jag har alltid sett ned på cykling (speciellt landsväg) som en sport som ingen bryr sig om och att alla är dopade. Men nu i år har jag på grund av en förkylning legat och tittat på 5 etapper av touren. Och nu är jag såld. Kanske blir ett köp av detta

Medlem
Skrivet av FAHR:

Men nu i år har jag på grund av en förkylning legat och tittat på 5 etapper av touren. Och nu är jag såld.

Bra! Då kan du svara på om det ser ut såhär IRL:
http://www.fz.se/bilder/?id=96956
Tycker det ser väldigt dumt ut att ha åskådarna på vägen, speciellt då det finns en trottoar några decimeter bort.

Nej, blir nog inget köp för mig då jag inte finner denna sport särskilt intressant. Kanske om jag blir förkyld någon gång, och blir fast framför några ettapper.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Inaktiv

SkinVision, jo det är många gånger publiken nästan står framför cyklisterna till sista sekund innan de flyttar sig. I final/upploppet idag (etapp 15) blev han som brutit sig ur och ledde så irriterad på alla idioter som stod mitt på vägen att han försökte slå dem.

Medlem

<cheapshot> Kan man dopa sin cyklist till att vinna mer? </cheapshot>

Medlem
Skrivet av mogvard:

<cheapshot> Kan man dopa sin cyklist till att vinna mer? </cheapshot>

lol

Medlem

Låter ung. lika kul som ett komplicerat benbrott...

Medlem
Skrivet av FAHR:

Måste bikta mig lite här, jag har alltid sett ned på cykling (speciellt landsväg) som en sport som ingen bryr sig om och att alla är dopade. Men nu i år har jag på grund av en förkylning legat och tittat på 5 etapper av touren. Och nu är jag såld. Kanske blir ett köp av detta

Ja som sagt, känner man att cykling är något riktigt intressant och kan stå ut med att lära sig kontrollera spelet kan det säkerligen ge en del lycka

/Christoffer

Medlem

"Pro Gaming 2011 - Quake 2!

Now you can play as a gamer playing Quake 2! The room that you play from has HDR lightning and top of the line shadowing. You can play Quake 2, poop, order pizza and redecorate your gaming room! Or if you are bored, there are TONS of inventive ways to commit suicide. Great fun for the entire family!

This game is not yet rated."

Kan se det framför mig nu...

Medlem

hade hojarna haft dubbla eldkastare monterade på framgafflen hade det varit en helt annan sak, men.. cykling utan våld? nej tack


signatur

Sånt e livet

Medlem

Själv tkr jag detta är väldigt intressant och är ganska säker på att jag ska köpa spelet. Dock prioriterar jag ny dator först

1
Skriv svar