Rock Band Unplugged

Robot
Rock Band Unplugged

Ryck ur instrumenten och gör dig själv till bandets envåldshärskare. Livet som bärbar rockstjärna är ensamt, heltäckande och i slutändan helt okej.

#rock-band


QRT
Medlem
Testat - Rock Band Unplugged

Bon Jovi och annat skräp

Medlem

Laid to rest - Lamb of god =D
CHOP SUEY!!!!


signatur

Rawr

Medlem

Tycker de har mjölkat Guitarr Hero färdigt nu...

Medlem
Skrivet av BeeJac:

Tycker de har mjölkat Guitarr Hero färdigt nu...

It is not the same brand....


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av BeeJac:

Tycker de har mjölkat Guitarr Hero färdigt nu...

EA måste ju göra samma sak som Activision gör med Guitar Hero, de ligger trots allt efter i mjölkningsracet.

Medlem

Typ halva låtlistan innehåller ju låtar från RB2 -_-


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av redmac:

It is not the same brand....

Så insatt är jag, haha

Medlem

Att spela utan en plastgura kan ju inte vara skoj alls?


signatur

snesgameplay.blogg.se

Medlem

Såhär ska en recension se ut. Enkelt och konsist, inga konstiga utfyllnader eller utlägg som skriker om hur icke-objektiv recensenten är. Med det sagt så håller FZ en hyffsat hög standard när det gäller recensioner. Detta borde vara ett exempel att följa bara.

Och betyget tycker jag är välförtjänt för övrigt.

Medlem

Den roligaste grejjen med det här spelet är censureringen, eller frånvaron av den.

I Rock Your Socks off säger Jack Black "All I want you to do is to drop trau, and squeeze out a Cleveland steamer on my chest". På svenska betyder det "Det enda jag vill att du ska göra är att dra av dig byxorna och lägga en stor skitkorv på min bröstkorg".

Harmonix wtf?

Inaktiv

tråkigt att man inte kan välja att bara spela ett instrument...

Inaktiv
Skrivet av Jinx:

tråkigt att man inte kan välja att bara spela ett instrument...

Det går i warmup mode.

Tycker själv att RBU är rätt skoj, ett skönt spel som man kan sitta med på resande fot, i sängen lr i toaletten. Att jag sen fastnade för genren sen Frequency, och inte äger varken RB1 lr 2 gör väl sitt till att låtlistan känns fräsch och annorlunda för mig.

1
Skriv svar