Helgens digitala rea

Medlem
Helgens digitala rea

Det var inget att hänga i julgranen direkt

Medlem

Såg igår att Ikaruga går låss på 400 points på xboxen. Klassiskt shmup som är riktigt roligt.

Inaktiv

Penumbra collection fem dollar till Linux i helgen, Gamesgate hakade på med Windows-erbjudande då


signatur

Ta en gärna en titt på mina GB/C och GC emulatorer www.tuxemu.se.nu :)

Medlem

Hoppades att jag skulle hitta Fallout 3 till PC på listan


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

nj
Medlem

Verkar inte som att alla helgrabatter är uppe för Steam ännu, de rabatter som är listade i nyheten just nu är mer generella.

Inaktiv

Rainbow Six, rätt underskattat, kul pang pang pang, undra om det håller bra än tror jag ska köpa det har 2-4 köpta kopior på uppföljaren Rogue spear :d.

Köpte det separat hoppas vi ses online hmm btw vad ska man ha som serverbrowser, gamespy 3d brukade jag använda men dom la ner typ år 2000 bara hoppas Qtracker har stöd.

Medlem
Skrivet av Uniqe:

Det var inget att hänga i julgranen direkt

Mirror's edge och Dead space för 85kr lär vara ganska mycket att hänga i granen för de som vill lira det på PC.

Medlem

Rainbow Six är det inget större fel på, för 9,99 USD är det givet köp, dvs. om man inte har dem sedan tidigare

Medlem

Brothers in arms: hells highway 50% rabatt (14,99 euro) och Brothers in arms pack med tre spel 60% rabatt (19,99 euro) på steam.


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem

Mirrors edge lockar otroligt mycket.

Medlem

Kan man be er snällt att sluta skriva up erbjudanden från direct 2 drive? Har köpt två spel därifrån ( Bioshock när det kom ut och Warhammer online när det kom ut).
Att tanka ett spel från D2D tar generellt sett minst ett dygn då man sällan kommer över 50kb/s. Tycker det är fruktansvärt lågt att man säljer spel digitalt och sedan enbart erbjuder en patetiskt låg bandbredd.

Medlem

Varför är det en bild på Rumänien?

Medlem

Sniper Elite har man haft mycket roligt med! Väldigt roligt mulitplayer var det när det var som populärast, nu vet jag inte om någon kör det längre...

Men singleplayer rekommenderas för den inbitne lonewolfen (bättre "sniper-realism" får man leta efter)!

MFC
Medlem

om €40 är REA... då vill jag veta hur feta era plånböcker är. Nog för att jag har RÅD, men DET är inte min definition av REA, syftar på spelen via Steam. Man borde få en T-shirt och biobiljett på köpet för det priset!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Kan rekommendera Plants vs Zombies om man gillar Tower Defense spel, det är inte "OMG AMAZING!" men det är helt ok och man finner sig spenderat 3 timmar framför datorn trots att man bara planerade ett 30 min pass )

För den fjuttiga 100-lappen man spenderar på det så tycker jag mer än väl man får ut värdet dock, OM man gillar tower defense liknande spel dvs.

Medlem
Skrivet av TotalCraptastic:

Kan rekommendera Plants vs Zombies om man gillar Tower Defense spel, det är inte "OMG AMAZING!" men det är helt ok och man finner sig spenderat 3 timmar framför datorn trots att man bara planerade ett 30 min pass )

För den fjuttiga 100-lappen man spenderar på det så tycker jag mer än väl man får ut värdet dock, OM man gillar tower defense liknande spel dvs.

Håller med. Var skeptisk till spelet så testade demon och efter tiden tog slut så blev det ett köp direkt lätt värt pengarna

nj
Medlem

Dagens daily deal på GamersGate är #A Vampyre Story som prissänkt till halva priset.

Medlem

Någon som vet hur bra Civ3 står sig mot de andra delarna i serien och hur spelet är i sig? Lite köpsugen blir jag ju. :>


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av TotalCraptastic:

Kan rekommendera Plants vs Zombies om man gillar Tower Defense spel, det är inte "OMG AMAZING!" men det är helt ok och man finner sig spenderat 3 timmar framför datorn trots att man bara planerade ett 30 min pass )

För den fjuttiga 100-lappen man spenderar på det så tycker jag mer än väl man får ut värdet dock, OM man gillar tower defense liknande spel dvs.

Tack för tipset, blev helt fast direkt, tänkte dra iväg och göra lite ärenden nu vid 12, oj klockan är visst 14

Medlem

Va på maxi idag, och där såldes burnout ultimate box för 99 kronor till pc


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

hmm...ni kunde väl lagt till psn rea:an också? visst det är bara sommarrea i usa, men ändå.

Medlem

sugen man blir på World of Goo


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Någon som vet hur bra Civ3 står sig mot de andra delarna i serien och hur spelet är i sig? Lite köpsugen blir jag ju. :>

Jag tycker Civ3 är riktigt bra. Det har ett par saker som jag irriterar mig på men det är mer en smaksak än ett fel på spelet.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

plants vs zombies måste ni köpa , hur kul som helst


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av MFC:

om ?40 är REA... då vill jag veta hur feta era plånböcker är. Nog för att jag har RÅD, men DET är inte min definition av REA, syftar på spelen via Steam. Man borde få en T-shirt och biobiljett på köpet för det priset!

Hehe håller med. 40 euro kallar jag fan inte rea. Skärpning FZ!

1
Skriv svar