Lär dig editorn i Arma 2

Robot
Medlem
Lär dig editorn i Arma 2

Datafel. Omröstningen är inaktuell. Var god rapportera detta till FZ. (Feltyp 1)

"Ja utan modverktyg inget köp" är mitt svar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Datafel. Omröstningen är inaktuell. Var god rapportera detta till FZ. (Feltyp 1)

Second that..

Medlem

Inga mod-tools, inget köp, så klart Moddande är vad som håller spelen vid liv och gör att man verkligen känner att det var värt pengarna!

I övrigt så ser den där killen väldigt besvärad ut även denna gången Dom lottade säkert om vem som fick tala och synas i den här lilla film-serien. För inte fan ser han frivillig ut iaf

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

I övrigt så ser den där killen väldigt besvärad ut även denna gången Dom lottade säkert om vem som fick tala och synas i den här lilla film-serien. För inte fan ser han frivillig ut iaf

Det är BIS PR manager så vem annars skulle göra filmen? antar att de andra har fullt upp med att jobba på spelet.

Medlem

Moddning är i väldigt många fall roligare än själva spelandet för min del.

Det var tveklöst "mission editorn" i Arma 2 som fick mig att beställa det.

Medlem

haha han ser allt lite besvärad ut. Kanske för att han får sitta i bastun och jobba

Blev lite sugen på att göra ett mission nu...


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Sitter med editorn minimerad just nu och skriver script till ArmA II i skrivandets stund. I alla fall en mission eller map editor är ett måste för spel jag köper. Mer avancerade mod verktyg är inget för mig men andra får gärna göra kvalitéts moddar till spel jag inhandlar.

Medlem

Denna video fick mig att överväga - än en gång - att köpa spelet.
Vi får se... Får planera mina spelköp och se om jag kan klämma in ArmA2 någonstans.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem

Glömde säga: för sådana här filmer...


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Tummen mitt i musen

S_Z
Medlem

Editorn är ju verkligen guld värd i Arma/OFP. Utan den hade ju aldrig OFP blivit så stort som det blev.

Så kraftfull men ändå så enkelt att slänga ihop nåt scenario man är sugen på att testa.

Medlem
Medlem

Tack i alla fall, men jag står över. Jag vill att de ska göra det perfekta spelet, jag vill inte köpa en editor...

Medlem
Skrivet av depthless:

Tack i alla fall, men jag står över. Jag vill att de ska göra det perfekta spelet, jag vill inte köpa en editor...

Ja fy fan för "sandbox" spel...


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Någon som vet ifall det går att ladda ner extra banor som andra spelare har gjort ?


signatur

"du, hur känns det att vara en skitgubbe?"

Medlem
Skrivet av sundstrom:

Någon som vet ifall det går att ladda ner extra banor som andra spelare har gjort ?

Finns några här http://www.armaholic.com/list.php?c=arma2_scenarios


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Roligt att bara slänga ihop tok missions ibland.
Som 6 MG nästen (där du är en av dom) i en cirkel
på en flygplats och 150 ryssar som stormar.

1
Skriv svar