Resident Evil 5 till pc i september

Medlem

klara ni och dra ner gylfen själva eller behöver ni mustöd till det med?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Inaktiv
Skrivet av WarpGuN:

klara ni och dra ner gylfen själva eller behöver ni mustöd till det med?

take a nice cup of stfu, PC versionen av RE4 lär ju varit typ den värsta portning till PC jag spelat, toppas bara av GTA4.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

woho flyter ju riktigt bra på min burk även fast mitt graffe kort inte är det nyaste ^^
snitt 40fps på 1920x1080 med allt på high vsync å 4xAA dx10 så blir nog ett köp ^^
men vill ha nytt graffe kort. har en känsla av att mitt kort drar ner min dators prestanda ^^

Medlem

ok jag hänger inte med riktigt nu! kommer det inte vara tangetbort och datormus till re5? :S


signatur

When theres no more room in hell, the dead will walk the earth

inK
Medlem

Stackars PC, en av årets floppar måste jag säga. Även om jag har 100% trophies till PS3-versionen. Det sista led jag mig igenom, tyvärr.


signatur

Every trophy counts...

Inaktiv

solklart köp.


signatur

ToMZoN

Medlem
Skrivet av Tikki:

RE4 hade väl inte det? Om jag minns rätt så kom det en drös massa RE4 plugin till datorn som gjorde att man slapp dom där X fyrkant som kom upp så man fattade inte vilka knappar man skulle trycka på. Sen kom det ju med musstöd så hoppas på likadant.

Fyran hade det inte, nej. En usel portning, var det. Den portades dock som jag minns det inte av Capcom själva, utan av någon liten tredjepartsstudio. Gör de de själva kommer det säkert att bli bättre, PC-versionen av Devil May Cry 4 fick ju hyfsat kritik, vill jag minnas.

Inaktiv

"Games using the MT Framework are originally developed on the PC and then ported to the other 2 platforms" - Wikipedia

Så om detta inte blir en bra portning så ska jag dränka mig i freoner <3

12
Skriv svar