Inget DLC till Gran Turismo PSP

Robot
Medlem
Inget DLC till Gran Turismo PSP

Tycker det är bara bra. 800 bilar kommer hålla mig sysselsatt i en hel livstid
De sa för övrig att GT5 kommer ha skador på bilarna. just so you know.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Sant, DLC verkar inte vara så nödvändigt... Jag är dock lite mer nyfiken på GT5, i senaste trailern så kvaddas väl en rally bil... hm

Medlem

Gran Turismo köper jag först igen när jag behöver ännu fler hål i väggen. Jävla spel.


signatur
Medlem

800 bilar är nästan för mycket.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Bäst för GT5 att dem har skador, orka kalla sig racing simulator utan att ha med en av de absoult viktigaste faktorerna för en racer förare... Epic fail.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Bäst för GT5 att dem har skador, orka kalla sig racing simulator utan att ha med en av de absoult viktigaste faktorerna för en racer förare... Epic fail.

Du behöver inte vara orolig. Skador kommer att finnas med i WRC läget i GT5. Därutöver vet vi ej mer i dagsläget. Dock ska både skador, vädereffekter, dag och natt cykel (se trailer) finnas med.

Ingame


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av zauii89:

Bäst för GT5 att dem har skador, orka kalla sig racing simulator utan att ha med en av de absoult viktigaste faktorerna för en racer förare... Epic fail.

Du behöver inte vara orolig. Skador kommer att finnas med i WRC läget i GT5. Därutöver vet vi ej mer i dagsläget. Dock ska både skador, vädereffekter, dag och natt cykel (se trailer) finnas med.

Ska skadorna endast vara med i WRC delen? Trodde det gällde all typer av race : /

Medlem
Skrivet av Sparable:

Ska skadorna endast vara med i WRC delen? Trodde det gällde all typer av race : /

WRC och NASCAR är än så länge sagt av det lilla man fått höra. Men Grundaren till GT5 har sagt att Porsche inte haft haft något mot skador på sina bilar så det kan även förekomma bland vanliga bilar om vi har tur. Time will tell. Se fram mot Tokyo Game Show, där kommer förmodligen det snackas en hel del GT5 och release datum.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Sparable:

Ska skadorna endast vara med i WRC delen? Trodde det gällde all typer av race : /

WRC och NASCAR är än så länge sagt av det lilla man fått höra. Men Grundaren till GT5 har sagt att Porsche inte haft haft något mot skador på sina bilar så det kan även förekomma bland vanliga bilar om vi har tur. Time will tell. Se fram mot Tokyo Game Show, där kommer förmodligen det snackas en hel del GT5 och release datum.

Är ju alltid något att Porsche verkar ha en rimlig inställning i frågan.

Känns ju dock som att det bara är trams av biltillverkarna att inte gå med på att deras bilar kan gå sönder om man kör in i saker.

Är väl kanske en sak om de inte vill att bilarna spontant ska falla i bitar, explodera eller så men att man inte ska kunna krocka med saker hur som helst utan att något händer tycker jag känns rätt självklart.

Inaktiv

Ursäkta mig, är inte så jätte insatt i data-språket, så jag undrar va bubblan "DLC" är för något?

Men för övrigt så verkar det som om det ska vara skador även på personbilarna då det kommit upp bilder på en krockad Renault Clio V6 Mk1. Har även sätt Maserati.. Men jag vågar dock inte säga om det är fejkat eller om det är riktiga GT5, står dock på bilderna....


signatur

One man can make a difference

Medlem
Skrivet av Aero2000:

Ursäkta mig, är inte så jätte insatt i data-språket, så jag undrar va bubblan "DLC" är för något?

Men för övrigt så verkar det som om det ska vara skador även på personbilarna då det kommit upp bilder på en krockad Renault Clio V6 Mk1. Har även sätt Maserati.. Men jag vågar dock inte säga om det är fejkat eller om det är riktiga GT5, står dock på bilderna....

DLC är DownLoadable Content, dvs nedladdningsbart extramaterial, typ något slags expansion eller liknande som distribueras över nätet.

Inaktiv
Skrivet av hawk:
Skrivet av Aero2000:

Ursäkta mig, är inte så jätte insatt i data-språket, så jag undrar va bubblan "DLC" är för något?

Men för övrigt så verkar det som om det ska vara skador även på personbilarna då det kommit upp bilder på en krockad Renault Clio V6 Mk1. Har även sätt Maserati.. Men jag vågar dock inte säga om det är fejkat eller om det är riktiga GT5, står dock på bilderna....

DLC är DownLoadable Content, dvs nedladdningsbart extramaterial, typ något slags expansion eller liknande som distribueras över nätet.

Jaha, vart det så enkelt, tänkte inte så långt haha Tack för svaret...


signatur

One man can make a difference

1
Skriv svar