Age of Conan patchat

Robot
Medlem
Age of Conan patchat

Ny expansion? jag som tänkte börja lira, vet inte om det är så kul att hoppa in utan att få uppleva allt gammalt. typ som wow med sina expansions och grejer

Medlem

Så trevligt att dom ångar på, skall själv göra ett 2 veckors återbesök med start på måndag

Jag laddade ner en trial på Age of Conan en gång, körde 20 minuter sen började det bugga loss, ominstallerade - gick inte, laddade hem på nytt och installerade - gick inte. Allt buggade.. bugg.. bugg.. asdfasdfasdf

Men jag ska kanske ladda ner det en gång till när jag köper min nya hårddisk, eftersom min förra pajja och jag sitter på en 40GB nu.

Medlem

åhhh min tosser belv nerfad igen men ändå kom jag på andraplats i dps senaste guild raiden

Medlem

Provade precis på den där re-activation trial för gamla spelare. Spelet flyter och ser mycket bättre ut, men det är fortfarande tråkigt med questar och leveling. Jag kanske är för stor WoW fanboy och märker inte fördelarna med AoC, vet inte.

Medlem
Skrivet av Rolle:

Provade precis på den där re-activation trial för gamla spelare. Spelet flyter och ser mycket bättre ut, men det är fortfarande tråkigt med questar och leveling. Jag kanske är för stor WoW fanboy och märker inte fördelarna med AoC, vet inte.

jag drog från 1-80 utan några gaps i questerna...

Medlem
Skrivet av Rolle:

Provade precis på den där re-activation trial för gamla spelare. Spelet flyter och ser mycket bättre ut, men det är fortfarande tråkigt med questar och leveling. Jag kanske är för stor WoW fanboy och märker inte fördelarna med AoC, vet inte.

Jag anser att questarna är en av de bästa sakerna med AoC det finns en hel del quests (efter tortage då) som skulle kunna ha används i ett vanligt RPG spel eftersom de är så välgjorda. På WoW så spelade jag bara upp till lvl 50 eftersom jag tröttnade på den otroligt tråkiga levlingen och på AoC så har jag en på lvl 71 en på lvl 47 en på lvl 55 en på lvl 19 just för att jag tycker att spelets PVE content är roligt.

Men WOW är säkert skit kul då man är max lvl men som sagt jag kanske är lat men jag pallar inte den sega och tråkiga levlingen.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Om ändå spelet hade varit som det är nu när det släpptes! Jag kom nyss tillbaka till det, för tredje eller fjärde gången sen early access, och det blir bara bättre och bättre. Allt som behövs nu är en expansion som lägger till ny content och mer att utforska, det skulle verkligen lyfta spelet till nya hödjer, nu när det är så pass välslipat.

Medlem

Testar just nu på 2 veckors gratis återförening och måste säga att spelet nu är riktigt bra, skulle faktiskt kunna sträcka mig så långt och säga att det är en av de bästa mmorpg som finns atm. Det kräver dock endel datorkraft och har man inte en någorlunda ny dator så kan man glömma AoC.

Medlem

Hmm kanske ska testa igen. Dock har man ingen lust grinda från lvl 50 - 80 igen för att det inte finns några quest.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Hmm kanske ska testa igen. Dock har man ingen lust grinda från lvl 50 - 80 igen för att det inte finns några quest.

Nu finns det

Medlem
Skrivet av Niethrel:
Skrivet av Neatherblade:

Hmm kanske ska testa igen. Dock har man ingen lust grinda från lvl 50 - 80 igen för att det inte finns några quest.

Nu finns det

Yes, fullt med nya quests i Eglophian mountains, field of the dead, thunder river, atzels aproach,glöm inte det nya lvl 53+ stället Ymir's pass och 75+ stället common district.

Quest loggen är alltid packad med quests.

Medlem

Ska strax prova återaktiveringen. Desto fler fixar och förbättringar de gjort när jag börjar spela, desto bättre. Fast känner jag mig själv, så kommer jag troligtvis att skapa en ny karaktär snarare än fortsätta med de gamla.

Medlem
Skrivet av Ghostknight:

Ska strax prova återaktiveringen. Desto fler fixar och förbättringar de gjort när jag börjar spela, desto bättre. Fast känner jag mig själv, så kommer jag troligtvis att skapa en ny karaktär snarare än fortsätta med de gamla.

Det gör du rätt i, så mkt som hänt med alla klasser så det bästa är att börja om från början.

Inaktiv

Funderar själv på att testa igen, men måste bara börja min ack så korta semester innan man ger sig ut för att hugga lite huvuden.

Medlem

Har för mig jag läste att man skulle få skapa en karaktär på 50 eller nått om man började spela igen.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

japp, man får valet och skapa en 50 när man skapar en ny gubbe. Går dock bara göra en gång så gäller att välja "rätt" klass.
Förövrigt har dom fortfarande inte fixat satt man kan binda knapparna på musen, jag får ta och gratulera.
Den kanske mest väsentliga saken i ett mmo om man inte är en musklickare.

Medlem

Hix0r Ny expansion kommer inte föränn om LÄNGE. Eftersom det enda dem har sagt än så länge är att den kommer, mer info om den i Augusti så vi räknar nog ett antal månader till release!

Medlem

Och du kan bara skapa en ny lvl 50 karaktär om du redan har minst EN karaktär över 50!.

Ni som tror att det finns tomt på quests tror fel, det finns quest för 1-80 utan att behöva grinda.

Inaktiv

Det är faktiskt bra nu, duger i krig. Men om man ska questa kan det vara bra att vara 2. mkt gank kring ressplatterna

Medlem

Djarff det beror helt på din server, jag kör på fury vilket är största gank servern. Visst det är jobbigt ibland när man levlar men har fått 2 st till 80 nu så att det går att slippa det

Medlem

Dubbelquestuppdateringsbuggen är kvar. Suck... kunde de inte ha fixat det efter mer än ett år? Nåja, det är fortfarande kul och de har ju gjort vissa grafiska förbättringar i och med DX10-implementeringen. Lär använda alla mina 14 fria dagar, men sen får vi se hur det blir.

Medlem

Ghostknight vad är det för bugg du pratar om?

1
Skriv svar