Färsk rulle från Archlord

Robot
Inaktiv
Färsk rulle från Archlord

Va längesen sist man spelade detta spel. Har sett att Åhlens fortfarande säljer det för 99 kr, även om det går att få gratis från spelets hemsida...
Aja, här ska testas igen! =D


signatur

CZorg will rise again...

Medlem

vadå färsk?... denna rullen finns ju uppe på till exempel youtube sedan tidigt 2006!

Medlem

Den rullen är gammal....

Medlem

Testade detta ett tag när det först blev gratis. Tyvärr så är jag inget större mmo-fan så jag ledsnade på både folket och grind. Var med i en klan som mest dödade andra spelare, vilket var lite småkul. Om man nu måste spela ett mmo så är det i alla fall fint att det finns gratis.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Som många andra redan har konstaterat, rullen är inte alls färsk, den var färsk för 3 år sen. Verkar som om Calle får sig en bakläxa

Medlem

Gudars.... vilken bedrövlig trailer... =P


signatur
FM-guru
F.d. Sisyr

Åh herregud vad äcklig jobbig röst berättaren hade. Topp 3 sämsta VO jag hört i mitt liv.

Inaktiv

haha, inte bara jag som skrattade åt berättarrösten.

Skägg.
10 Chambers

Ibland är man utlämnad åt vad som sägs till en och har inte möjlighet att dubbelkolla. Dessutom hade vi inte den i filmarkivet och då vågar jag hävda att den inte har existerat innan nu!


signatur
Medlem

Felstavning i slutet av trailern. Dåligt.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av skauninG:

Felstavning i slutet av trailern. Dåligt.

HAHAHAHAHA spelet är ändå helt värdelöst.


signatur

I got a Goldenshower.

1
Skriv svar