Glöm inte att vinna tre Grin-spel

Medlem
Glöm inte att vinna tre Grin-spel

Haha, när jag vaknade i morse, satte mig framför datan, så såg jag ett oläst meddelande. Jag trodde jag hade vunnit och vart jätte-glad(!) tills jag kom på att det är lördag...

Om gårdagens alkohol intag har något med denna förvirring att göra kan jag inte kommentera. Men glad vart jag, det ska ni veta!

Medlem

Jag vill vinna! Även om det är lite "mindre bra" spel!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Ett bra spel och två halv-dassiga, klart man ska tävla!


signatur
Medlem

Hoppas att man vinner den här gången! Det verkar som att man inte har allt för stor chans...MEN JAG HOPPAS!


signatur

ROCKSTAR ÄR BÄST!

Avstängd

Typiskt att man inte hinner se vem som vinner då jag ska göra lumpen på måndag, åker imorgon :/

Medlem
Skrivet av KrejzY:

Typiskt att man inte hinner se vem som vinner då jag ska göra lumpen på måndag, åker imorgon :/

I Enköping? Min broder rycker in på måndag också.

Medlem

Det är bara bionic commando som är nåt att ha!! Wanted är helt ok teknologist, men är alldeles för kort speltid och väldigt repetitivt!? Hade dom haft mer tid så hade det nog blivit ett bra spel det mä!? Men Terminator Salvation är praktexmplar på hur spel kan(och ofta är)bli värdelösa när baserade på film, speciellt dom stora filmerna som Terminator då filmbolagen oftast vill ha spelt ute för filmen. Så ge mig bionic, behåll resten!?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Avstängd
Skrivet av TobbeW:
Skrivet av KrejzY:

Typiskt att man inte hinner se vem som vinner då jag ska göra lumpen på måndag, åker imorgon :/

I Enköping? Min broder rycker in på måndag också.

Nej, i Boden

Medlem

Jag har inte glömt bort att vinna spelen, när skickar ni dem?

Klart att man är med och tävlar. Hade varit kanon att få lite nya spel i hyllan. Och vad ska man med manualer till
Har spelat Wanted på demo och det verkade helt okej.
Terminator Salvation är ett spel som jag gärna skulle vilja spela, men jag tänker inte köpa det för 699kr, för vad jag har hört så är det inte mycket att hänga i granen.

Det blir till att hålla tummarna och hoppas på att man blir en av dem som vinner. Det var längesedan man vann någonting.
Lycka till alla!


signatur

ISgtVishnuI - The true God of gaming!

Medlem

Jag har aldrig vunnit en tävling. Får se ifall förbannelsen bryts imorgon!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Har redan skickat in svaren, väntar med spänning

Medlem

Tre jävligt bra spel. Jag vill vinna!

Medlem

Jag bara gissade! Kan jag få vinna även fast jag knappast hade alla rätt?

Jag lovar att inte sälja dom. *rolleyes*

hoppas jag vinner

*håller tummarna korsade*:)

Medlem
Skrivet av Ankan:

Jag bara gissade! Kan jag få vinna även fast jag knappast hade alla rätt?

Jag lovar att inte sälja dom. *rolleyes*

dom innehåller vad vitt jag vet ingen manual, men autografer från Grin

Medlem

Jag vill vinna. Jag bör vinna


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

hade ett oläst meddelande och tänkte att det var måndag idag.. men självklart så var det fel.. ah.

Inaktiv

Hoppas man vinner. Men jag är lite osäker om jag svarade rätt eller inte på första frågan. Aja vi får väll se.


signatur

1337

Medlem

shit jag får inte glömma att vinna :S

Medlem

haha jag vill faktsikt inte ha dessa spel även om jag får dem gratis:P
tack ändå


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Haha, jag lade ner en hel massa tid på att hitta svaren på frågorna - och så kommer jag till sista frågan: Vilken plattform vill du ha spelen till, Xbox eller PS?

AAARRGHH! Jag har bara en PC!

Snacka om bortkastad tid

Medlem
Skrivet av Randor244:

Haha, jag lade ner en hel massa tid på att hitta svaren på frågorna - och så kommer jag till sista frågan: Vilken plattform vill du ha spelen till, Xbox eller PS?

AAARRGHH! Jag har bara en PC!

Snacka om bortkastad tid

fuskare :crazy:

Medlem

Verkligen inte

Tvärtom är ju sådana här tävlingar en möjlighet att lära sig något nytt om dessa företag som det ofta kommer frågor om.

Jag menar, man kan få ett av svaren på Grins hemsida och ett annat på Wikipedia - nog måste man få kolla upp detta?

Om man bara hade tillåtits svara på de frågor man kunde sedan tidigare skulle väl ändå nästan ingen ha en chans?

Eller är jag helt ute och cyklar, haha?

Medlem

Vore kul och få en vinna en gång,,,
Lycka till alla

Medlem

OMG, jag hade iaf rätt på alla frågorna verkar det som!

Inaktiv

har inte vunnit på nån tävling!!..fast lycka till grabbar

tror ja hade rätt på allt.. hoppas


signatur

OG GANGSTA PARTY

Medlem

Det skulle vara kul om man kunde vinna någon tävling någon gång. Men som vanligt så blir det inte så antar jag... Lycka till alla

Ja, efter att ha tittat på de rätta svaren, kan jag konstatera att jag lyckades svara rätt på samtliga frågor.
Då var ju den svåra biten avklarad
Nu är det bara själva vinsten kvar

Hoppas, hoppas!


signatur

ISgtVishnuI - The true God of gaming!

12
Skriv svar