Duett i bilder från NHL 10

Robot
Medlem
Duett i bilder från NHL 10

längtar!

Medlem

Jag tittade på bilderna innan jag läste nyhetstexten och det första jag konstaterade var att målvakten såg mer verklig ut än vanligt, och det verkar ju stämma då också. I tidigare NHL-spel har det känts som att det bara är en "vägg med hål" och att spelaren gör mål om han lyckas träffa hålen, annars räddar målvakten oavsett om han är där eller inte. Riktigt verklighetstrogen täckning mot stolpen på den bilden i alla fall.

Jag har själv varit hockeymålvakt i nära tio år nu och har därför stört mig lite extra på att keepern mer eller mindre har varit ett rätblock som flutit omkring i kassen. Ser det lika bra ut på gameplayfilmerna är det ett givet köp!

Medlem

15 september lägger man NHL09 på hyllan

Medlem
Medlem

Jag håller med dig Kvax, målvakterna har alltid vara ett problem i NHL-serien. I och med 09 tyckte jag dock att de fick till det något bättre, men det var fortfarande långt ifrån perfekt. Förhoppningsvis har de lyckats gör målvakterna ännu mer verklighetstrogna i årets upplag, det verkar åtminstone lovande.

Men även om NHL09 har sina brister är det, och kommer vara, ett av de spel jag har upplevt som allra mest spelglädje med. NHL10 är givet tillägg till min spelsamling. Jag väntar med stor förhoppning!


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Måste ha NHL 10! 09 har fått många många speltimmar

Medlem

Och folk klagar på att Call of Duty är uppe i spel nummer sex. Hur länge har inte sånt här hållit på då? Tror jag spelade något på SNES..


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv
Medlem

Jag var lite skeptisk till 10:an i början, jag brukar vanligtvis bara byta NHL-spel vartannat år. Det var ju mest tal om slagsmålen först och de stänger jag alltid av i alla fall, men det ser onekligen ut som om det tar sig på en massa andra områden också.

Lite kittlar det allt i bollsäcken.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Och folk klagar på att Call of Duty är uppe i spel nummer sex. Hur länge har inte sånt här hållit på då? Tror jag spelade något på SNES..

sen 91 har EA släppt NHL spel.
Det första hette bara NHL hockey men i sverige fick det heta EA hockey och vara landslag ist, nått gorm med rättigheter eller nått.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Slutade spela NHL spelen för länge sedan och blir inte sugen igen när jag ser bilder från NHL10 , kan får pröva det helt enkelt, hoppas känslan har förbättrats!

1
Skriv svar